Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@14:05:25 GMT

ستاره لیون در فهرست خرید تابستانی بارسا

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۹۴۸۶

جناج چپ بارسا در فصل جاری تنها یک بازیکن تخصصی را به خود می بیند. جوردی آلبا پس از جدایی لوکاس دینیه تنهاست و در میان تعجب، سران بارسا نه در تابستان و نه در زمستان اقدام به جذب بازیکن ذخیره برای آلبا نکردند.
میراندا از تیم دوم بارسا یکی دو بازی فرصت حضور در ترکیب ثابت را پیدا کرد ولی نتوانست ارزش هایش را اثبات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضا شاهد حضور فرمالن، سمدو و حتی سرجی روبرتو به جای آلبا بوده ایم که هیچ کدام جواب نداده اند.
به همین دلیل در بارسلونا از حالا کار برای جذب یک بازیکن خوب به عنوان رقیبی جدی برای آلبا را شروع کرده اند.
فرلاند مندی، بازیکن 23 ساله لیون، مهمترین و اصلی ترین گزینه بارسا برای تقویت جناح چپ در انتقالات تابستانی 2019 محسوب می شود. او سخت مورد توجه اریک آبیدال، مدیر فنی بارسا قرار دارد و استعدادیاب های بارسا نیز در چند موقعیت بازی های او را از نزدیک تماشا کرده و گزارشاتی مثبت هم ارائه داده اند.
مندی 23 ساله با 1.73 متر قد، در 20 بازی از 23 بازی این فصل لیون به میدان رفته و اخیرا به تیم ملی فرانسه نیز دعوت شده است. دو هفته دیگر و در دیدار لیون و بارسا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، مندی بهترین فرصت را برای نشان دادن ارزش هایش خواهد داشت.
لیون و بارسا از زمان انتقال ساموئل اومتیتی، رابطه ای حسنه با یکدیگر دارند و اگر از سوی بارسا پیشنهادی خوب ارائه شود، نباید مشکلی بر سر راه انتقال مندی به نوکمپ وجود داشته باشد.
پلان B و C بارسا در صورت منتفی شدن انتقال مندی، فیلیپه لوئیس، بازیکن برزیلی اتلتیکو و جونیور فریپو، بازیکن جوان رئال بتیس هستند.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زمستان بازی بارسلونا تیم ملی المپیک بارسلونا بازی زمستان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی