Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:24:53 GMT

حکم قضایی برای دستگیری دعانویس اینستگرام

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۹۵۰۰

رکنا: رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: فردی که با تبلیغ در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به گرفتن فال و نوشتن طلسم می‌کرد، شناسایی و با حکم قضایی دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فتا استان اصفهان اظهار داشت : در پی رصد و پایش فضای مجازی، صفحه‌ای با محتوای فالگیری، رمالی و طلسم نویسی مورد شناسایی قرار گرفت و بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم با تبلیغات فریبنده در کانال پیج اینستاگرامی خود و اغفال کاربران، پس از دریافت مبالغ هنگفتی از آن‌ها با گفتن جملات و اطلاعات معمولی از کاربران، آن‌ها را فریب داده و مدت‌ها با این شگرد کلاهبرداری می‌کرد.

سرهنگ مرتضوی هشدار داد: کاربران فضای سایبر همواره باید این نکته را مدنظر قرار دهند که کسب و کار اینترنتی اعم از کانال، گروه، پروفایل و... می‌بایست در سامانه شامد ثبت گردیده باشد در غیر اینصورت به هیچ عنوان به این صفحات اعتماد نکنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را سریعا از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث رئیس پلیس قضایی حکم اینترنتی دستگیر شد عکس فیلم تصاویر پسر مرد اعدام صبح تلگرام عروس اتهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: باشکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به اینکه این سارق با فریب مالباختگان پس از سرقت طلا به سرعت محل را ترک می‌کرد افزود: با شناسایی این سارق، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


وی گفت: این متهم سارق به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود