Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@04:42:27 GMT

انقلاب اسلامی مال تمام مردم است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۹۵۸۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با دهه فجر فاطمی مراسم نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و  با حضور جمعی از مسئولین ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار گردید .

لازم به ذکر است نماز جمعه این هفته کوهبنان با میز خدمت به میزبانی فرماندار شهرستان و با حضور مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر همچنین مداحی و عزاداری همراه بود  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت ما نظامی همراه با ولایت و رهبری، استقلال، آزادی ،امنیت ،مردمی وفادار و…داریم لذا باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم  .

وی تاکید نمود در گذشته برده سربازان بیگانه بودیم حال که نعمت انقلاب اسلامی را خدا لطف کرده و به ما عزت بخشیده باید شعار اصلی ما مرگ بر آمریکا باشد .

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد فردا سالروز شهادت بی بی دو عالم است به همین مناسبت مجالسی در جای جای شهرستان در حال برگزاری که فردا صبح با حضور هیات های مذهبی مراسم شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد جامع به همراه یادواره شهدا برگزار می شود و امشب هم در برنامه عزاداری و روضه خوانی در مسجد امام حسن(ع) به همت سادات شهر برگزار می شود البته مراسمی هم امشب در مسجد امام حسین(ع) همراه با شبی در محضر قران برگزار می گردد که مومنین شرکت کنند .

وی بیان داشت بی بی دو عالم شخصیتی است که محور اهلبیت و الگویی با ارزش و کوثر است که  جانش را فدای اسلام و تقدیم راه ولایت و امامت نمود.

ایشان یادآور شد راه امامت بهترین راه برای شان و منزلت انسانیت است و ما را بردگی قدرت ها نجات می دهد لذا قدردان فرهنگ فاطمی باشیم .

 

خطیب جمعه کوهبنان افزود در آستانه پیروزی انقلاب هستیم در حالی که چهل سال از انقلاب سپری شده که خدمات ارزشمندی در پی داشته لذا بسیاری از نخبگان و بزرگان سایر کشورها از برکات انقلاب تعریف می کنند .

 

وی یادآور شد قبل از انقلاب در کوهبنان برق دائمی نداشتیم امروز گاز شهری ،خدمات درمانی و بهداشتی ،آب رسانی ،برق رسانی و… در اکثر مناطق و روستاها انجام شده است .

 

حجت الاسلام جعفری ادامه داد قبل از انقلاب بسیاری از خیابان ها در شهرها خاکی بود که امروز بسیاری از کوچه های روستاها آسفالت شده که این مهم به برکت انقلاب اسلامی  است.

 

وی خاطر نشان کرد باید به اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری توجه خاصی صورت گیرد آمریکا و اروپایی ها قابل اعتماد نیستند چون آنان فقط به منافع خود می اندیشند باید با وحدت و همدلی اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم با یک وام کوچک می توان زمینه کار و فعالیت را برای چند نفر فراهم نمود.

 

وی تاکید نمود وظیفه شرعی، ملی و قانونی ماست که در مراسم یوم الله ۲۲شرکت کنیم و جواب آمریکایی ها را با حضور پرشور و گسترده بدهیم .

 

امام جمعه کوهبنان افزود راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کوهبنان از چهار راه  حضرت امام (ره)شروع و در ادامه حاضرین با طی کردن مسیر بلوار حضرت امام ،میدان شهدا ،خیابان شیخ ابوسعید در حسینیه سید الشهدا تجمع خواهند تا بار دیگر با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خویش را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

 

خطیب جمعه کوهبنان بیان داشت انقلاب اسلامی مال تمام مردم است و ما بواسطه انقلاب عزت پیدا کردیم باید با حضور خود با آرمان های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب ،شهیدان ، ولایت و رهبری تجدید عهد و پیمان کنیم و تو دهنی به آمریکا بزنیم.

 

ایشان تصریح نمود عامل بازدارنده توطئه ها حضور مردم در صحنه است که سدی پولادین در برابر دشمنان ایجاد می کند و باعث ناامیدی دشمنان و یاوه گویان می شود.

 

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد وحدت بین ملت و مسولین خنثی کننده خدعه دشمنان و تقویت بیداری اسلامی در منطقه است لذا حضور گسترده شما را یوم الله ۲۲بهمن خواهیم داشت .

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طی آئینی و با حضور حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان، ابوالفضل فرجی مدیر آموزش و پرورش و بابک اشرافی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان در این شهرستان تجلیل شد.   در این آئین حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهرستان با اهدای شاخه گل و هدایایی از مقام شامخ معلمی و تلاش معلمان آموزشگاه دخترانه رضوان تکاب تجلیل نمود.   حجت الاسلام کوهی تلاش و ایثار معلمان را جهاد در سنگر تعلیم و تربیت عنوان نموده و گفت: ثمره زحمات و تلاش‌های شما معلمان دانش آموزان برتر و آینده ساز کشور است.   وی گفت: نتیجه زحمات شما با حضور تربیت یافتگان مکتب معلمی در جای جای میهن اسلامی و در عرصه‌های مختلف علمی و جهادی نمود عینی دارد.

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است