Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@04:21:51 GMT

معاون هماهنگ کننده منطقه 2 دریایی سپاه پاسداران:

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۰۳۰۹

معاون هماهنگ کننده منطقه 2 دریایی سپاه پاسداران:

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، مراسم یادواره شهدا ستارگان خاکی در روستای گلستان بخش کبگان شهرستان دشتی با حضور مردم این روستا برگزار شد

در این مراسم پس از قرائت قرآن مجید، محمد دشتی فرمانده امام حسین (ع) زیارت ساحلی گزارشی از فعالیت های این حوزه در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس مداح اهل بیت (ع) الوندی به مدیحه سرایی پرداخت و در ادامه سرهنگ دولابی معاون هماهنگ کننده منطقه 2 دریایی سپاه پاسداران که بعنوان سخنران مراسمدعوت شده بود اظهار داشت: رژیم ستمم شاهی در دوران طاغوت هیچ اختیاری از خود نداشت ولی امروز ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در دنیا حرف برای گفتن دارد و تاثیرگزاری ایران برهیچ کس پوشیده نیست.

سرهنگ دولابی بیان کردند: این ترسی که امروز در دل دشمنان اسلام بخصوص امریکا است به برکت خون شهدا در طول این چهل سال انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده منطقه 2 دریایی سپاه پاسداران گفتند: این فقط یک شعار است که همه گزینه ها روی میز است و  امریکایی ها هنوز صحرای طبس، حماسه نادردر سال 66 و دستگیری تفنگدارانش در خلیج فارس را در ذهن دارند .

ایشان در ادامه افزودند: ما باید مدیون و قدردان خون شهدا و خانواده ایشان باشیم .

در پایان این مراسم از خانواده شهید ابراهیمی نیز تقدیر بعمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم