Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزاش گروه سیاسی قدس آنلاین، مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم که هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین عالی به بیان علت ملقب شدن حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها به اسم شریف «مبارکه» پرداخت و گفت: گرچه حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها در هنگام شهادت ۱۹ سال عمر بیشتر نداشتند، اما برکت و خاصیت عمر ایشان به اندازه همه تاریخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنران مراسم با اشاره به تعبیر «کوثر» در قرآن کریم خاطرنشان کرد: حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها نه تنها ادامه‌دهنده شخص و نسل رسول اکرم (ص) بلکه ادامه‌دهنده شخصیت و نبوت و رسالت ایشان بودند و تا ابد، هر خیری از قرآن و عترت به مردم می‌رسد به واسطه حضرت صدیقه کبری (س) است.

همچنین در این مراسم آقای کریمی به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداخت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسینیه امام خمینی ره شهادت حضرت فاطمه زهرا س عزاداری مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق(ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی(عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام(عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود