Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@16:29:23 GMT

سرمربی هوفنهایم: می‌توانستیم پنج یا شش گل بزنیم

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۰۸۸۴

سرمربی هوفنهایم: می‌توانستیم پنج یا شش گل بزنیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی هوفنهایم، پس از تساوی 3-3 تیمش مقابل دورتموند که دیروز در هفته بیست و یکم بوندس‌لیگا بدست آمد، گفت شاگردان او می‌توانسته‌اند پنج یا شش گل به ثمر برسانند.

به گزارش "ورزش سه"، تساوی 3-3 مقابل دورتموند، در ورزشگاه خانگی تیم صدرنشین بوندس‌لیگا، برای هوفنهایم در حکم یک پیروزی بود. چرا که شاگردان یولیان ناگلزمان ابتدا تا دقیقه 66 بازی با نتیجه 3-0 از حریف عقب افتادند و هواداران دورتموند، جشن پیروزی را در ورزشگاه آغاز کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا دقیقه 75 بازی نتیجه همچنان 3-0 بود اما هوفنهایم از آن لحظه تا دقیقه 87 یعنی ظرف 13 دقیقه سه گل به ثمر رساند تا بازی را با تساوی 3-3 به پایان برساند.

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی هوفنهایم در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" وقتی بازی شروع شد در دقایق اول من از بازی تیمم راضی بودم ولی بعد ناگهان در بازی ما یک افت بوجود آمد. افت ما در نتیجه کیفیت بالای رقیب بود. ما از فشار آوردن کافی روی بازیکنان مهم خط میانی خودداری کردیم و این به دورتموند فرصت بازی‌سازی داد".

 

ناگلزمان در ادامه گفت:" ما در نیمه دوم خیلی خوب دفاع کردیم و همیشه به اینکه فرصت برای جبران خواهیم داشت باور داشتیم. ما می‌توانستیم پنج یا شش گل به حریف بزنیم. برای همین است که می‌گویم از نتیجه بدست‌آمده راضی هستم".

 

هوفنهایم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوفنهایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پاری سن ژرمن پس از اعتراض به پوشش مدافع سابق لیورپول، از مصاحبه بعد از بازی با جیمی کاراگر خودداری کرد.

اسطوره قرمزها که دیشب پیروزی دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسی‌ها را از نزدیک تماشا کرد، قبل از شروع بازی به میان هواداران دورتموند رفت و اوقات خوبی را کنارشان سپری کرد. او یک شال دورتموند را نیز هدیه گرفت.

کاراگر بعد از بازی با جیدون سانچو مصاحبه کرد چون مصاحبه او با سرمربی پی اس جی به‌طور ناگهانی متوقف شد. در واقع انریکه با شال دورتموند که او در اختیار داشت، موافق نبود.

این نارضایتی انریکه توسط پیتر اشمایکل فاش شد که او نیز به‌عنوان خبرنگار شبکه سی بی اس در ورزشگاه دورتموند حضور داشت.

اشمایکل گفت: «جیمی به‌طور جدی همه افراد اینجا را ناراحت می‌کند. اول از همه، قرار بود با لوئیس انریکه حرف بزند. او وارد شد و گفت سلام و بعد رفت چون جیمی شال دورتموند بر گردن داشت. به همین دلیل با سانچو حرف زدیم و او اصلا در لیست ما نبود.»

 

دیگر خبرها

  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)