Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:28:20 GMT

یادواره شهیدان نوجوان انقلابی قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۰۹۸۵

یادواره شهیدان نوجوان انقلابی قم برگزار شد

همزمان با شام شهادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه الزهرا(س) یادواره شهیدان نوجوان انقلابی قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، این یادواره شب گذشته (شنبه 20 بهمن) در شبستان امام خمینی(ره) حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد که یاد و خاطره 56 شهید نوجوان انقلابی قم گرامی داشته شد.

 

«حجت الاسلام سید محمدمهدی میرباقری» در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مهمترین موضوعی که باید مسئولان مد نظر داشته باشند این است که خادم مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام راحل همواره خود را خادم ملت معرفی می کردند و می فرمودند که اگر من را به جای رهبر خادم خطاب کنید، بهتر است، چون نه شما سرباز من هستید و نه من سرباز شما هستم، همه ما سرباز امام زمان(عج) هستیم.

 

وی تصریح کرد: این روحیه انقلابی بود که موجب شد انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسیده و با وجود چهل سال توطئه دشمنان، همواره سر زنده و استوار مسیر خود را ادامه دهد.

 

میرباقری با اشاره به روحیه و شجاعت امام راحل گفت: ایشان در برابر آمریکا و تمام ابرقدرت های دنیا ایستادند و از انقلاب و دین اسلامی دفاع کردند و می فرمودند که اگر با دین ما بجنگید با تمام دنیای شما می جنگیم.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سیره و روش امام راحل برگرفته از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) بود که با تاسی به ایشان در برابر دشمنان نظام ایستادگی کردند.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: آنها می خواهند مردم از اطراف ائمه اطهار(ع) پراکنده شوند و مردم را گمراه کند و از این فرصت استفاده و بر آنها مسلط شود که باید هوشیار باشیم و اجازه این اقدام را به دشمن ندهیم.

 

میرباقری تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در برابر دشمنان ایستادگی و از ولایت دفاع کرد و امام راحل نیز در برابر کفار ایستادگی کردند تا مسیر مردم از دین جدا نشود.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام فاطمیه فاطمیه انقلاب اسلامی دهه فجر اصفهان جشنواره فیلم فجر راهپیمایی22 بهمن خبرگزاری شبستان 22 بهمن اردبیل چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم

برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره ۲۵ شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره 25 شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد.

از دیگر برنامه‌های این یادواره که با حضور مردم و مسئولین استانی برگزار شد، سخنرانی، بیان روایت و خاطرات شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان بود.

2 هزار و 648 شهید در این استان دارای پرونده هستند که 2 هزار و 685 شهید در شهرستان‌های این استان مزار دارند.

به گزارش تسنیم، رتبه استان در شاخص شهید نسبت به جمعیت در کشور 1.169 است. تعداد کل ایثارگران این استان  10 هزار 277 نفر، تعداد کل آزادگان 397 نفر و جانبازان را هفت هزار و 232 نفر هستند.

مردم شهید پرور خراسان شمالی مانند سایر مردم ایران، در قالب نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، سازمان ها، اداره ها، داوطلب و بسیجی در دفاع مقدس حضور داشتند. با توجه به یکپارچگی خراسان بزرگ در آن دوران نیروهای استان با حضور در تیپ های لشکر 5 نصر سپاه پاسداران و گردان‌های فتح الله، نصرالله، حبیب‌الله، ثارالله، فجرالله، امام حسین (ع)، ادوات و لشکر ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید محمود کاوه و تیپ یکم ارتش مستقر در بجنورد و سایر نیروهای ارتش حماسه آفریدند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد