Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@13:59:02 GMT

چشم دو سرمربی به قطبی!

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۱۱۰۱

به گزارش مهر، دومین هفته از نیم فصل دوم هجدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی از عصر یکشنبه آغاز می شود که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با پیروزی برابر پدیده در همین شروع نیم فصل دوم صدر جدول را به خود اختصاص دادند و برای تثبیت موقعیت شان باید به مصاف تیم فولاد بروند. 

پرسپولیس در حالی راهی اهواز شده است که برای این بازی شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما سایر بازیکنانش می توانند این تیم را همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جدال پرسپولیس و فولاد را باید نبرد تفکرات دو مرد خاطره ساز برای پرسپولیسی ها نامید. افشین قطبی مردی که در هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر توانست پرسپولیس را قهرمان کند حالا سرمربی فولاد است. هواداران پرسپولیس هنوز آن قهرمانی با گل دقیقه ۹۷ برابر سپاهان را فراموش نکرده اند. 

در سوی دیگر میدان هم برانکو ایوانکوویچ حضور دارد که در دو سال اخیر برای پرسپولیسی ها خاطرات شیرینی ساخته است. قهرمانی در لیگ برتر و نایب قهرمانی در آسیا از جمله این خاطره هاست. 

یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی دو سرمربی که تیم شان در تعقیب پرسپولیس است چشم انتظار عملکرد افشین قطبی هستند تا تیمش بتواند پرسپولیس را متوقف کند و آنها فرصت رسیدن به صدر جدول را پیدا کنند.

برنامه دیدارهای هفته هفدهم به شرح زیر است:

یکشنبه ۲۱ بهمن
* ماشین سازی تبریز - صنعت نفت آبادان -  ساعت ۱۵:۰۰- ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: حسن اکرمی - کمک ها: هادی طوسی و عسگر محمدی 

* پدیده مشهد - استقلال خوزستان -  ساعت ۱۵:۰۰ - ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس
- داور: اشکان خورشیدی  - کمک ها: علی میرزابیگی و محمد راهی

* نساجی مازندران - تراکتورسازی تبریز - ساعت ۱۷:۰۰ - ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
داور: سیدمهدی سیدعلی - کمک ها: آرمان اسعدی و حسن انتظاری

* فولاد خوزستان – پرسپولیس تهران - ساعت ۱۷:۰۰ - ورزشگاه غدیر اهواز
- داور: رضا کرمانشاهی - کمک ها: محمدرضا منصوری و حمید سبحانی

* فولاد مبارکه سپاهان - سپیدرود رشت - ساعت ۱۷:۱۵ - ورزشگاه نقش جهان اصفهان
- داور: سیدمهدی مرجان زاده  - کمک ها: علی اکبر عظیم پور و محمد هاشمی نسب

سه شنبه ۲۳ بهمن 
* نفت مسجد سلیمان - پارس جنوبی جم - ساعت ۱۷:۱۵ - ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان
- داور: سیدرضا مهدوی - کمک ها: امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی

اسامی محرومان هفته هفدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

علیرضا علیزاده - نفت مسجدسلیمان
محمد خرم حسینی - ماشین سازی تبریز
علی غلام زاده و میلاد بدرقه - فولاد خوزستان
حامد لک - نساجی مازندران
شجاع خلیل زاده - پرسپولیس

تیم سپاهان نیز با حکم کمیته انضباطی مسابقه‌اش بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آن‌ها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند. سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آن‌ها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی