Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-09@00:30:06 GMT

راهپیمایی 22بهمن در 72 نقطه سمنان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۲۴۲۵

راهپیمایی 22بهمن در 72 نقطه سمنان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز 21 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راهپیمایی 22بهمن امسال به دلیل قرار گرفتن در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط تحریم‌ها و فشارهای دشمنان نظام اسلامی  دارای اهمیت ویژه‌ای است اظهار کرد: مردم در این چهل سال همیشه پشتیبان این نظام و انقلاب بودند  که در این راستا فردا شاهد حضور حماسی مردم انقلابی استان سمنان در راهپیمایی 22بهمن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مسیر‌های راهپیمایی۲۲ بهمن در شهرستان‌های مختلف استان گفت: راهپیمایی در سمنان از مسیرهای منتهی به میدان سعدی آغاز تا میدان امام خمینی (ره) ،شاهرود از میدان جمهوری اسلامی تا میدان آزادی این شهر10 صبح ، دامغان از چهار راه چشمه علی بسمت میدان امام خمینی (ره)  برگزار می‌شود.

قندهاری ادامه داد: میامی از میدان بسیج بسمت میدان امام رضا (ع) گرمسار از میدان انقلاب اسلامی بسمت میدان امام خمینی (ره) مهدیشهر از میدان شهداء بسمت میدان امام رضا (ع) ، آرادان از مسجد صاحب الزمان (عج) – خیابان شهید تمدنی بسمت میدان امام خمینی (ره) ، سرخه از مسجد ولیعصر (عج) بسمت حسینیه شهداء ، بسطام از مقابل آستان امام زاده محمد (ع) ، ایوانکی از مسجد جامع به سمت میدان امام خمینی (ره) ،کلاته‌خیج از میدان امام حسین (ع) به سمت حسینیه اعظم ،مجن از حسینیه پایین به سمت گلزارشهدا ،بیارجمند از میدان امام علی (ع) تا مرقد مطهرشهدای گمنام راهپیمایی 22 بهمن برگزار خواهد شد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان متذکر شد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در رودیان از مقابل شهرداری به سمت مصلی نماز جمعه ، شهمیرزاد از مسجد دروازه بسمت میدان امام خمینی (ره)، درجزین از مسجد قائم (عج) شهرک بعثت – میدان امام خمینی (ره) بسمت مصلی نماز جمعه ، امیریه از مسجد جامع بسمت میدان شهدا، دیباج از میدان امام خمینی (ره) بسمت درمانگاه ، کلاته‌رودبار از میدان امام خمینی (ره) بسمت گلزار شهداء برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان از ساعت 9 و 30 دقیقه آغاز می‌شود که مهندس عزت‌الله ضرغامی رئیس پیشین صداوسیما سخنران مراسم راهپیمایی مرکز استان است.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: وظیفه همه دستگاه‌ها است که شرایط لازم را برای سفر زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فراهم کرده است و انتظار داریم که به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: احساس تکلیف و حضور امروز ادارات در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) نشان دهنده این است که همه دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی افزود: امروز امام خمینی (ره) جهانی شده است و با وجودی که ۳۵ سال از تاریخ وفات ایشان می‌گذرد همچنان در دنیا محبوب هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: در طول ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان نظام هر آنچه که از توطئه بود را انجام دادند اما نتوانستند راه به جایی ببرند.

رشیدی‌پور ادامه داد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران همین تجمعات و بیعت‌هایی است که سالانه نمونه آن را در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می‌بینیم.

وی اضافه کرد: امسال چهار هزار نفر عاشق امام خمینی (ره) در استان کردستان به زیارت ایشان می‌روند و وظیفه همه دستگاه‌ها است که شرایط لازم را برای آنها فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: کمیته‌های هفتگانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تشکیل شده است و از دستگاه‌ها انتظار داریم که به تعهدات خود در این مورد عمل کنند.

رشیدی‌پور تصریح کرد: چهار هزار بسته فرهنگی نیز توسط ادارات برای تمام زائران استان تهیه خواهد شد و ایاب و ذهاب زائران نیز فراهم می‌شود.

کد خبر 751053

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • طرح «نذر سلامت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند