Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:31:39 GMT

مسابقات اسکیت سرعت جام فجر در بوکان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۲۴۴۵

مسابقات اسکیت سرعت جام فجر در بوکان برگزار شد

مهاباد - ایرنا - یک دوره مسابقات چهار جانبه اسکیت سرعت به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بوکان برگزار شد.

مسوول برگزاری این دوره از رقابت ها روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 2 بخش دختران و پسران در سالن سه هزار نفری میلاد نور مجموعه ورزشی وحدت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالار معروف زاده افزود: در این مسابقات 80 اسکیت سوار از شهرستان های بوکان، مهاباد، سقز از استان کردستان و شاهین دژ حضور داشتند.
وی اضافه کرد: در بخش تیمی دختران و هر سه رده سنی بوکان به مقام نخست دست پیدا کرد و در هر سه رده سنی پسران نیز تیم سقز به مقام نخست دست پیدا کرد و تیم های مهاباد و شاهین دژ نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا، در بوکان 42 هیات ورزشی وجود دارد و تعداد پنج هزار نفر ورزشکار بیمه شده وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 400 نفر را بانوان و سه هزار و 600 نفر را آقایان تشکیل می دهند.
بوکان یکی از قطب های مهم ورزشی در آذربایجان غربی است.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش چهل سالگي انقلاب اسكيت بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901935

دیگر خبرها

  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد