Web Analytics Made Easy - Statcounter

عامل حمله مسلحانه به مسجد«کبک» کانادا و کشتار ۶ نمازگزار به حبس ابد محکوم شد و تا ۴۰ سال حق درخواست عفو ندارد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری «الشروق» دادگاه عالی کانادا، «الکساندر بیسونیت» عامل حمله به مسجد شهر «کبک» را که با حمله مسلحانه در سال 2017 میلادی منجر به کشته شدن 6 نمازگزار شد، به حبس ابد محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دادگاه اعلام کرد: الکساندر بیسونیت (29 ساله) زودتر از 40 سال بعد حق درخواست عفو نخواهد داشت.

 

این درحالی است که دادستان برای این فرد متهم درخواست 150 سال زندان داده بود که این شدیدترین حبس درخواست شده در تاریخ کشور کانادا محسوب می شود، اما «فرانسوا هووت» قاضی دادگاه عالی کبک برای این متهم حبس ابد همراه با آزادی  مشروط صادر کرد و در هنگام تلاوت حکم گفت: این مجازات نباید جنبه انتقام گیری داشته باشد.

 

سال گذشته اکساندر بیسونیت به قتل 6 نمازگزار و حمله به مسجد کبک اعتراف کرد.

 

بنابراین گزارش، قتل عمد در کانادا به طور طبیعی برای قاتل حبس 25 سال بدون اجازه درخواست عفو برای ۲۵ سال را به همراه می‌آورد.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام فاطمیه فاطمیه دهه فجر انقلاب اسلامی اصفهان راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن جشنواره فیلم فجر اردبیل شهرستان آران و بیدگل مسجد کبک حبس ابد حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح گفت: «چین با جدیت از اسرائیل می‌خواهد باتوجه‌به درخواست‌های بی‌شمار جامعه بین‌المللی، حمله به رفح را متوقف کرده و تمام توان خود را برای پیشگیری از یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر در نوار غزه به کار گیرد.»

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه‌شنبه) عملیات نظامی خود را در بخش شرقی شهر رفح آغاز کرد و جنگنده‌های این رژیم حملات هوایی شدیدی را علیه این منطقه انجام دادند.

خبرنگار خبرگزاری فرانسه که در رفح حضور دارد گفت این شهر هدف حمله سنگینی قرار گرفته و بر اساس آمار اعلام‌شده از سوی یک بیمارستان در رفح، تاکنون ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن مجروح شده‌اند.

این سخنگوی وزارت خارجه چین با ابراز نگرانی شدید نسبت به حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، گفت: «با جنگ و خشونت نمی‌توان مشکلات را حل کرد و امنیت را به ارمغان آورد.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903973

دیگر خبرها

  • امارات با تأخیر، حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • الجزایر حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • کانادا: حمله به رفح غیرقابل قبول است
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟