Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در اجتماع پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان و تجلیل از مدیران شاخص و پیشگامان انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: مطمئن هستم که در ۲۲ بهمن امسال علیرغم وجود تمامی مشکلات ملت عزیزمان با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود پاسخ تحریم‌‌‌های ظالمانه آمریکائی‌‌ها را خواهند داد و یکپارچه و متحد زیر پرچم اسلام و قران و ولایت فقیه با انسجام و اقتدار خود باردیگر عزمت ملت ایران را نمایش خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید واقع‌‌‌بین باشیم. مشکلات داخلی داریم اما پس از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران علیرغم فشارهای بسیاری که دشمنان و بدخواهان وارد کرده‌‌‌اند، در این چهل سال ایران قدرتمند شده است و یک درخت تنومند ۴۰ ساله با ریشه‌‌های عمیق و شاخه‌‌های گسترده شده که دامنه نفوذ آن تا مدیترانه گسترش پیدا کرده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با اشاره به نقش مردم اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مردم اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیشتاز بودند و اولین حکومت نظامی در اصفهان تشکیل شد. جوانان انقلابی استان اصفهان، علما و بازاریان و همه اقشار استان در پیروزی این انقلاب پیشتاز بوده‌‌‌اند و علاوه‌‌‌بر آن در هشت سال دفاع مقدس فرزندان برومند، بسیجیان و ارتشیان دلاور و پاسداران غیور و در کنار آنها عزیزان جهاد سازندگی استان اصفهان با شجاعت و خردمندی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس حضور پررنگ و تعیین‌‌کننده‌‌ای داشتند. 

صفوی افزود: در پانصد سال گذشته دو مرحله تمدن‌‌سازی داشته‌‌ایم، یک مرحله در زمان صفویه که از اصفهان آغاز شد که شیعه و ایران یکپارچه شد و مرحله دوم با رویداد انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دوران دیگری از تمدن‌‌‌سازی آغاز شده است که به فضل الهی و برکت حضرت بقیه‌‌‌‌الله الاعظم (عج) تا ۵۰ سال آینده یک فرهنگ و تمدن جدید اسلامی را خواهیم ساخت.

وی اضافه کرد: هم‌‌‌اکنون نیز در عرصه تمدنی، استان اصفهان علاوه‌‌‌بر آنکه قطب صنعتی کشور است، قطب فرهنگی و تمدنی است و فرصت‌‌‌های زیادی پیش‌‌روی این استان است. 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با اشاره به دیدار جمعی از مردم مردم اصفهان با مقام معظم رهبری تصریح کرد: در آن دیدار مقام معظم رهبری فرمودند: «اصفهان در مقطعی مرکز نورافشانی علمی در کشور و در دنیای اسلام بوده است و علما، دانشمندان و هنرمندان این خطه، دستیابی به این جایگاه را، افق فعالیت‌های خود قرار دهند.»

صفوی ادامه داد: باید جایگاه خودمان را پیدا کنیم، استان اصفهان علیرغم توانمندی‌های بالا و کسب رتبه‌‌‌‌های برتر کشور در بسیاری از امور اقتصادی، تولیدی و علمی و فرهنگی، در سال‌های اخیر هم در بخش اعتبارات دولتی و هم در سرمایه‌‌‌گذاری بخش خصوصی از برخی استان‌‌‌ها عقب‌‌افتاده است و بخش دولتی، این استان را استان برخوردار می‌‌‌‌‌دانند و اعتبارات کمتری به این استان اختصاص می‌‌دهند.

وی افزود: در این استان شاهد نوعی سرمایه‌‌‌گریزی بدلیل نامساعد بودن شرایط کسب و کار و البته برخی سخت‌‌‌گیری‌‌ها هستیم  و لازم است استان اصفهان به سمت کار جمعی و مشارکت در برخی از امور روی آورد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با اشاره به فعالیت‌‌‌های بنیاد نصف جهان در حل برخی از مشکلات استان اصفهان خاطرنشان کرد: در تهران بیش از دویست نخبه اصفهانی داریم و در هماهنگی با مرجعیت، امام جمعه و استاندار و به‌طور کلی استان اصفهان، بنیادی به نام بنیاد نصف جهان برای حل مشکلات کلان استان تشکیل دادیم تا مسائل استان به ویژه موضوع آب و موضوعاتی از قبیل قطار سریع‌‌‌السیر به سمت حل شدن پیش رود و این بنیاد در امورات اجرایی دخالت نکرده و صرفا در سطح راهبردی به هدایت موضوعات می‌‌پردازد.

صفوی با اشاره به لزوم وحدت و همدلی در امورات استان و همچنین در بعد ملی ابراز داشت: باید یاد بگیریم باهم باشیم و در سطح ملی نیز اگر ملت ما، مسئولان و سران قوا باهم باشند، می‌‌‌توانند کشور را به جلو و پیشرفت ببرند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید

امید بی‌نظیر قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا در حاشیه تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس درون شهری به شهرداری تهران گفت: شرکت اسنا از معدود تولید کنندگان اتوبوس‌های شهری است که نسبت به اجرای تعهدات خود در موعد مقرر جدیت دارد. وی در همین رابطه یادآور شد، تحویل 22 دستگاه اتوبوس به دلیل مجوزهای حمل و نقلی بوده و روند تحویل در هفته‌ها و ماههای آتی ادامه دارد.

بی‌نظیر در خصوص برنامه شرکت برای انعقاد قرار داد با دیگر شهرها گفت: با تعداد شهرداری‌های شهرهای بزرگ برای تامین و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وارد مذاکره و امضا تفاهمنامه و حتی عقد قرارداد شده‌ایم و همواره توانسته‌ایم بموقع به تعهدات خود عمل کنیم.
تبریز و اصفهان و تهران از جمله‌ کلانشهرهایی که با قرارداد بسته و طبق قرارداد اتوبوس تحویل داده شده است. با کلانشهرهای دیگر هم تفاهمنامه و‌مذاکرات داشته  که امیدواریم تبدیل به قراردادهای اجرایی شود.

وی گفت: شرکت اسنا آمادگی دارد اتوبوس‌های تک کابین 12 متری، اتوبوس دو کابین BRT و تک کابین برقی مورد نیاز شهرداری‌ها را تامین کند و به سرعت نیاز فوری شهرداری‌ها را برطرف کند.

به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت اسنا، اتوبوس‌های 12 متری از سال گذشته بعد از تبریز تحویل کلانشهر تهران شده و این روند در خصوص شهرداری‌های اصفهان و تهران ادامه خواهد داشت. اتوبوس‌های BRT اسنا از سالیان گذشته همواره به مردم شهرهای تبریز، اصفهان و تهران خدمات ارائه می‌دهند و شهروندان این کلانشهرها علیرغم گذشته سالیان طولانی بکارگیری و فعالیت رضایت دارند.

بی‌نظیر در خصوص قرارداد این شرکت با شهرداری اصفهان گفت: قرارداد نسل جدید اتوبوسهای دوکابین BRT تولیدی اسنا نیز با شهرداری اصفهان امضا شده و تا پایان اردیبهشت بخشی از این قرارداد به شهرداری اصفهان تحویل داده می‌شود.

شرکت اسنا مدرن‌ترین و با امکانات‌ترین انواع اتوبوس ۱۲ و ۱۸ متری را تولید می‌کند. محصولات این شرکت از امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، امکانات ویژه افراد کم‌توان و سالمند و فناوری‌های پیشرفته ایمنی از مسافران برخوردار بوده و با اتکا به توان مهندسان و کارگران ایرانی طراحی و تولید شده‌اند. 
تمامی صندلی‌های این اتوبوس‌ها پورت اختصاصی شارژ USB دارند و مسافران تا رسیدن به مقصد می‌توانند تلفن خود را نیز شارژ کنند. همچنین در اتوبوس‌ها از سیستم شبیه‌ساز سه بعدی همه جانبه برای حفظ ایمنی در مسیرهای پرتردد استفاده شده است. زیبایی ظاهری اتوبوسهای اسنا و رنگ‌های متنوع باعث زیبایی دکوراسیون شهری و مورد توجه هموطنان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • لبه تیغ
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید