Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – فرماندار شهرستان ورامین گفت: اگر روابط عمومی در جایگاه ویژه خود بدرستی اطلاعات را به مدیر دستگاه منتقل و وظیفه خود را بخوبی ایفا کند، خدمت رسانی به مردم نیز بهبود می یابد.

به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز یکشنبه در دیدار با اعضای هیأت رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان ورامین افزود: این شورا با وحدت رویه و استفاده از شیوه های نوین اطلاع رسانی می تواند ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ورامین با تاکید بر ضرورت ارتقای وضعیت اطلاع رسانی از خدمات انجام شده به نقاط مختلف کشور گفت: به طور نمونه بیش از یک هزار میلیارد ریال در روستاهای این شهرستان برای برخورداری آحاد جامعه از مواهب جمهوری اسلامی هزینه شده است لذا این اقدامات باید به اطلاع همه مردم برسد.
وی بر تعامل سازنده مدیران روابط عمومی با اصحاب رسانه نیز تأکید و بیان کرد: اگر اقدامات صورت گرفته در مناطق مختلف از طریق رسانه ها اطلاع رسانی نشود بسیاری از اقدامات ابتر و بدون اثر می ماند.
در پایان این جلسه احکام اعضای هیأت رئیسه روابط عمومی های شهرستان ورامین اعطا شد.
30 دیماه امسال با برگزاری مجمع عمومی شورای روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان ورامین، اعضای هیأت رئیسه این شورا انتخاب شدند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دولت روابط عمومي ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان