Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، شرایط و اوضاع اسرای یمنی نشان می‌دهد که سعودی‌ها همچون داعش شیوه‌های بسیار خشنی را در رفتار با آنان به کار گرفته‌اند.

العالم گزارش داد: حمزه داحش و گروهی از رزمندگان یمنی بعد از اینکه به اسارت نظامیان سعودی درآمدند به شدت شکنجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکنجه‌های وحشیانه جسمی و روحی اسیران یمنی باعث قطع انگشتان یکی از آن‌ها و ابتلای اسیر دیگر به فراموشی شده است.

خبرنگار العالم گفت: حمزه علی مبارک داحش پس از آنکه در نجران به اسارت درآمد به زندانی در عربستان منتقل شد و تحت شکنجه قرار گرفت. اقدامات سعودی‌ها دستکمی از شکنجه‌های داعش نداشت به گونه‌ای که حمزه پنجاه روز از انگشتانش آویزان بود. سعودی‌ها از او خواسته بودند تا اعتراف کند که برادرِ سید عبدالملک الحوثی است. شکنجه حمزه باعث شد وی تمام انگشتان خود را از دست بدهد.

آنگونه که پزشکان می‌گویند وضعیت حمزه و هم‌رزمانش که در اسارت سعودی‌ها بوده‌اند، مناسب نیست. این افراد بر اثر شکنجه‌های شدید دچار بیماری‌های مختلف و نقص عضو شده‌اند.

این در حالی است که نیرو‌های یمنی رفتار مناسبی با اسرای سعودی دارند و حتی اخیرا یکی از آن‌ها را که دچار بیماری بود آزاد کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی

بارش رحمت الهی که از روز گذشته در مشهد مقدس آغاز شده است، بار دیگر زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را غرق در فیض و برکت کرد.

زائران بارگاه منور رضوی که از اقصی نقاط کشور برای عرض ارادت به ثامن الحجج (ع) به مشهد مقدس مشرف شده‌اند، با مشاهده باران، اشک شوق ریخته و به دعا و نیایش پرداختند. در این میان، خادمان آستان قدس رضوی نیز با تلاش شبانه‌روزی خود، در جهت ارائه خدمات بهتر به زائران کوشا هستند.

خدمت‌رسانی به زائران در زیر باران

چایخانه‌های حرم مطهر با توزیع چای گرم و پذیرایی از زائران، لحظات دل‌انگیزی را برای آنان رقم زدند. همچنین، ماشین‌های زائربر و ویلچر در صحن‌های مختلف حرم مطهر حضور داشته تا زائران سالمند و معلول به راحتی بتوانند در حرم جابجا شوند.
 

برپایی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی

با وجود بارش باران، نمایشگاه در آستان بقیع در صحن غدیر دایر بوده و زائران با استقبال گرم از این برنامه، با مظلومیت ائمه اطهار علیه السلام بیش از پیش آشنا می‌شوند.
 

فضای شاد و معنوی در رواق کودک و خردسالان

رواق کودک و خردسالان حرم مطهر رضوی نیز با وجود بارش باران، فضایی شاد و معنوی داشته و برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برای کودکان و خردسالان در این رواق در حال برگزاری است.

بارش رحمت الهی در حرم مطهر رضوی، جلوه‌ای از عشق و عنایت الهی به این مکان مقدس بود و زائران نیز با حضور در این بارگاه ملکوتی، از فیوضات معنوی آن بهره‌مند شدند.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی