Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در ارتباط مستقیم رادیویی با برنامه "سلام اصفهان" ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: فردا راهپیمایی ۲۲ بهمن را در کنار شهروندان برگزار خواهیم کرد و شهرداری برای عبور و مرور راهپیمایان تسهیلات ویژه ای را برنامه ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط یک مترو از ساعت هشت و نیم صبح از شهرک قدس و ایستگاه دفاع مقدس در کنار پایانه صفه شهروندان را از این ایستگاه ها به ایستگاه های انقلاب و میدان امام حسین(ع) منتقل می کند. 

وی ادامه داد: خدمت رسانی مترو تا ساعت ۱۴ و نیم با سرفاصله حرکتی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ادامه خواهد داشت. هزار دستگاه اتوبوس نیز در مسیرهای راهپیمایی شهروندان را جابجا خواهند کرد. 

نوروزی با اشاره به اینکه خدمات مترو و اتوبوسرانی از ساعت هشت و نیم صبح فردا تا ۱۴ و نیم عصر برای عموم رایگان خواهد بود تصریح کرد: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از میادین اصلی شهر، مساجد و پایگاه های مردمی شهروندان را به میدان امام خمینی(ره) منتقل خواهند کرد.

وی گفت: همچنین تاکسی های گردشی شهر اصفهان نیز در خدمت راهپیمایان عزیز خواهند بود.  

وی با اشاره به اینکه از ۱۱ بهمن ویژه برنامه های دهه فجر شهرداری از روبروی ساختمان شهرداری مرکزی آغاز و در روزهای دهه فجر بیش از ۳۰۰ برنامه در ۱۵ منطقه برنامه ریزی و اجرا شد و این برنامه ها همچنان ادامه دارد گفت: ساعت ۲۱ امشب ۲۱ بهمن ماه نیز به افتخار سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی ویژه ای در ساختمان شهرداری های ۱۵ منطقه شهر اصفهان برگزار می شود. 

شهردار اصفهان ضمن خوش آمدگویی به مسافرانی که شهر اصفهان را به عنوان مقصد سفر چند روزه خود انتخاب کرده اند گفت: در روزهای گذشته افزایش چشمگیر ورود مسافر به اصفهان را به دلیل جاری شدن زاینده رود شاهد بودیم. ظرفیت هتل ها و مهمانپذیرهای شهر تکمیل شده و برای اسکان مسافران، ورزشگاه آتش نشانی در خیابان کاوه و ورزشگاه ولایت در سپاهانشهر از سوی شهرداری تجهیز شده و در اختیار آنها قرار گرفت. 

وی افزود: امیدوارم فضایی که در شهر ایجاد شده و شور و نشاط مردم را افزایش داده، پایدار بماند و بتوانیم امکانات لازم برای میهمانان گرامی فراهم کنیم و همه تلاش هایی که برای دائمی شدن زاینده رود انجام شده به نتیجه برسد تا همچنان شاهد روزهای زیبایی در اصفهان باشیم.  

 

انتهای پیام/م 

 

حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان در خدمت راهپیمایان ۲۲ بهمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 22 بهمن 97 مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان، شهر زنده، شهر زندگی» از سوم تا نهم اردیبهشت کیسه‌های پارچه‌ای توزیع شد، بنابراین تقاضا دارم شهروندان از این پس برای خرید کیسه‌ها را همراه خود بیاورند تا کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به فضاسازی بازارهای روز کوثر افزود: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد؛ با خرید هر ۵۰۰ هزار تومان از این بازارها یک کد قرعه‌کشی برای شهروندان ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک دستگاه خودروی کوئیک، ۱۰ موتور برقی و ۳۱۳ بن خرید معادل فاکتور خرید شهروندان از جمله این جوایز است، تاکید کرد: پیامک فروش کالاهای اساسی همچون مرغ و گوشت روزانه در بازارهای روز کوثر برای همشهریان اصفهانی ارسال می‌شود.

کد خبر 749291

دیگر خبرها

  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)