Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاحیه بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز دشمن می خواهد در منابع ملی ما با جلوگیری از فروش نفت اختلال ایجاد کند.

وی افزود: اراده این مردم بر ادامه پایداری و استقامت است؛ این اراده زمانی تجلی پیدا می کند که مردم بتوانند از سرمایه های ملی خود به نحو احسن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد تصریح کرد: دانشگاه آزاد مولود انقلاب و نمایان گر اعتقاد مردم به علم است؛ در واقع دانشگاه آزاد به کمک نظام توسعه آمد و اگر امروز جزو کشورهای دنیا در توسعه علم هستیم به دلیل استفاده از ظرفیت های عظیم این دانشگاه است.

طهرانچی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی نه تنها در آموزش بلکه در مسائل پژوهشی نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

ادامه دارد...

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی بیمارستان فرهیختگان طهرانچی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بیمارستان فرهیختگان طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • تحول بی‌واسطه با مردم