Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مسابقات المپیاد ورزش دانشجویی در رشته‌های مختلف با همکاری دانشگاه آزاد واحد ساری، هیئت ورزش دانشگاهی و معاونت تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران در ۲۴ و ۲۵ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دومین مسابقات المپیاد ورزش دانشجویی در رشته‌های مختلف با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، هیئت ورزش دانشگاهی و معاونت تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  کریمی ساداتی، مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران گفت: حضور ورزشکاران بسیجی دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران در این رقابت‌ها، رشته‌های ورزشی دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی، دوومیدانی، سیمولاتور (شبیه‌سازی تیراندازی)، تیروکمان ویژه دانشجویان پسر و رشته‌های دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی، سیمولاتور و تیروکمان را ویژه دانشجویان دخترمی باشد.
کریمی ساداتی با بیان اینکه تهذیب، تحصیل و ورزش سه شاخصه دانشجوی تراز انقلاب است، بیان کرد: در این دوره از مسابقات از آرین غلامی شطرنج‌باز مازندرانی تجلیل می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران تصریح کرد: ایجاد فضای پرنشاط و سالم در دانشگاه‌های مازندران، تقویت رفتار و منش پهلوانی و تقویت روحی تعاون سه هدف مهم در دومین دوره المپیاد ورزشی استان مازندران است ما می‌توانیم این المپیاد را در هر فصل با شرکت بیشتر دانشجویان برگزار کنیم.

وی با اشاره سعی بسیج دانشجویی مازندران در تزریق محتوای فرهنگی در این المپیاد یادآور شد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری آماده برگزاری این دوره از مسابقات است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسابقات ورزشی دختر و پسر دانش المپیاد ورزشی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارسوی ورزش خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بسته خبری چهارسوی ورزش، گزیده‌ای رویداد‌های ورزشی گردآوری شده است.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به خوزستان، علیرضا رفیعی پور که نقشی تاثیرگذار درقهرمانی تیم ملی درجام ملت‌های فوتسال آسیا داشت، درفرودگاه بین المللی اهواز مورد استقبال قرار گرفت.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به استان، بل حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رییس هیئت فوتبال استان و جمعی از مدیران، مربیان و پیشکسوتان ورزش بهبهان، مراسم استقبال از علیرضا رفیعی پور عضو تیم ملی فوتسال کشور درجام ملت‌های آسیا در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

تیم ملی فوتسال با اقتدار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند شد که رفیعی پور یکی از تاثیرگذار‌ترین تیم ملی دراین مسابقات داشت.

مسابقات شش وزن نخست کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در تهران برگزار شد که امیر کاظمی مدال طلا را تصاحب کرد، سجاد محمدی و آرمین قولی گله مدال نقره را از آن خود کردند، مهدی چاره اندیش، محمدامین خشنودفر، امیر مهدی حاجی وند، محمدجواد عبدولی و امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

این مسابقات امشب با شناخت تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از باشگاه نفت آبادان در خصوص استفاده غیرمجاز از بازیکن خارجی به نام ابوباکار تراولی در مسابقات لیگ برتر را رد کرد.

در هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر با یک گل تیم ستارگان جوانان بهمن تهران را شکست داد و با ۴۵ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم فولادنوین خوزستان نیز با حساب ۲ بر یک مغلوب میزبان خود تیم پاس همدان شد و با ۲۶ امتیاز به مکان دوازدهم جدول رده بندی همین گروه سقوط کرد.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی