Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور معنادار خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

‌به گزارش ایسنا، محمدمهدی شهریاری، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به تشریح شرایط ویژه و حساس کشور و جهان پرداخت و گفت: امروز در شرایط بسیار حساس تاریخی قرار داریم و دشمنان ایران اسلامی به صورت شفاف به دنبال بر هم زدن امنیت کشور عزیزمان ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه به دنبال اهداف شوم خود هستند و در مسیر رسیدن به این اهداف، کشور عزیزمان ایران را مانع اصلی خود می‌دانند و با پول‌های برخی از کشورهای عربی و حمایت‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی قصد برهم زدن امنیت کشور را دارند.

استاندار آذربایجان غربی با دعوت از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: این شرایط حساس ایجاب می‌کند مردم ایران اسلامی پر شکوه تر از سال‌های گذشته در صحنه حضور داشته باشند و مردم پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی ایران نشان دهند و با حضور معنادار خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی