Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد جامع شهر شال برگزار شد، گفت: انقلاب ما در سطح دنیا با نام خدا، در راه خدا و برای اجرای احکام الهی با رهبری حضرت امام خمینی(ره)  و پیوستن مردم به ولایت شکل گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: اگر ملت ما در سال 57 انقلاب کردند برای تحقق عدالت در جامعه بود و این همان موضوعی است که ائمه اطهار(ع) برای تحقق آن با دشمنان زمان خود به مبارزه برخاستند از این رو انقلاب ما برگرفته از فرهنگ فاطمی و ثمره ایمان و وحدت ملت در مقابل ظلم، بیداد، ستم و ناعدالتی رژیم سابق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی استان اظهار داشت: انقلاب ما در سطح دنیا با نام خدا، در راه خدا و برای اجرای احکام الهی با رهبری حضرت امام خمینی(ره)  و پیوستن مردم به ولایت شکل گرفت.

رییس شورای مسئولان قضایی استان گفت: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال با این هجمه ای که دشمن در این ایام وارد می کند مشت محکمی خواهد بود بر دهان بدخواهان این نظام اسلامی و ما ثابت خواهیم کرد که پای آرمان های امام راحل(ره) و شهدا ایستاده ایم و از عهدی که بسته ایم عقب نخواهیم نشست.

رییس کل دادگستری قزوین یادآور شد: هم مردم و هم مسئولان باید پای انقلابی که برای تحقق آن هزاران شهید داده ایم، بایستیم و با همه کمبودها از ارزش های انقلاب دفاع کنیم زیرا دشمن برای شکست این نظام راه تفرقه و جدایی ملت با ولایت را در پیش گرفته است اما در این چهل سال ملت فهیم و آگاه ما ثابت کرده اند که فریب توطئه ها و باورهای غلط دشمن را نخواهند خورد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با بیان اینکه امروز دشمن از اتحاد ما سرخورده و ناامید شده است، تصریح کرد: این ملت برای رسیدن به قله های افتخار، عزت، اقتدار و استقلال با امام راحل(ره) و ولایت عهد و پیمان بسته اند و از مسیری که بنیان گذار کبیر انقلاب ترسیم نموده است فاصله نخواهند گرفت و همان گونه که با وحدت توطئه های مختلف دشمن را در این چهل سال خنثی نموده اند در جنگ اقتصادی دشمن نیز پیروز خواهند شد و از این گردنه تاریخ نیز به خوبی عبور خواهیم کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمن هر سال تلاش می کند تا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را کمرنگ جلوه دهد اما به کوری چشم آنان ما نه تنها همانند سال قبل بلکه پرشور از تر از گذشته حضور خواهیم یافت تا حضور ما خاری در چشم آنها باشد و به همه دنیا نشان دهیم که ما مردمی نیستیم که در مقابل دشمن به زانو در بیاییم بلکه تا به زانو در آوردن دشمن از تلاش دست نخواهیم کشید.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در بخش دیگری از سخنانش اظهارکرد: جامعه ای که ولایت و محبت اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) را در دل داشته باشد در مسیر درست سعادت و رستگاری قرار دارد.

وی افزود: جریان حضرت زهرا(س) یک مراسم عزاداری در روز شهادت ایشان نیست بلکه در این ایام سوگواری خصوصیات، فضائل اخلاقی و سیره زندگی این بانوی بزرگ اسلام باید به عنوان الگوی تمام بانوان مسلمان معرفی شود و باید در راستای ترویج و توسعه ویژگی‌ها آن حضرت در جامعه تلاش کنیم.

رییس کل دادگستری استان قزوین بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) خود را وقف و فدای رهبر و امام زمان خویش یعنی حضرت امیرمؤمنان (ع) کردند و این عمل باید مورد توجه ما باشد و در جامعه امروز برای اینکه از گزند دشمنان دور باشیم باید همه پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: یکی از بزرگ ترین درس های آن حضرت حضور فعال در صحنه های اجتماعی و سیاسی با حفظ عفت، حجاب و ارزش های وجودی زن است که این ویژگی ها در انقلاب ما تبلور یافت و الگویی برای بانوان ما شد.

وی در ادامه تاکید کرد: حضرت زهرا(س) با اخلاق، رفتار و کارنامه خویش مکتبی را برای زنان دنیا پایه گذاری کرد که سرچشمه کرامت انسانی است و بانوان با توجه به الگوهای برتر آن حضرت می توانند به گسترش باورها و ارزش های دینی و اسلامی بپردازند و با حس خودسازی، روحیه انفاق، ایثار، استقامت، صبر و پایداری بکوشند تا در دنیای امروز به جایگاه حقیقی و والای زن دست یابند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرمان های امام راحل استقلال انقلاب انقلاب اسلامی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری  علم و فناوری آنا، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) با ۲۰۷ عنوان کتاب شامل ۴۰ عنوان کتاب جدید در سی‌و‌پنجمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت‌.

این ۴۰ عنوان کتاب جدید انتشارات انقلاب اسلامی شامل کتاب‌هایی است که از اردیبهشت ۱۴۰۲ به بعد چاپ شده‌اند و ۱۴ عنوان نیز برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

«حدیث زندگی» عنوان مجموعه‌ای ۶ جلدی از انتشارات انقلاب اسلامی است که ۳ جلد از آن در نمایشگاه کتاب امسال در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. این مجموعه شامل شرح احادیث حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است که در ابتدای جلسات درس خارج فقه از سال ۶۹ تا ۹۵ مطرح گردیده و برای نخستین بار مجموعه این احادیث منتشر می‌شود.گزیده‌ی احادیث «مکارم‌الاخلاق»، «النوادر» و «امالی الصدوق» به انتخاب و شرح حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) عناوین کتاب‌هایی هستند که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

کتاب «گنجینه‌ی بی‌پایان» مجلّد جدید مجموعه‌ی ۴ جلدی «شرح نهج‌البلاغه» است که دربرگیرنده‌ی شش گفتار از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) می‌باشد که به مسئله‌ی شناخت و بررسی جایگاه، اهمّیّت و ویژگی‌های نهج‌البلاغه می‌پردازد. ۳ عنوان دیگر این مجموعه، «منشور حکومت علوی»، «راه روشن مدیران» و «نبوتها» را شامل می‌شود که پیش از این منتشر شده بودند و در حال حاضر، با ویرایش، صفحه‌آرایی و طرح‌ جلد جدید ارائه شده‌اند.

«مروری بر بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدّظلّه‌العالی درباره‌ی موسیقی» به قلم حجت‌الاسلام مهدی گرامی‌پور، «روایت تولید؛ سیره‌ی اقتصادی معصومین(ع) در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته‌ی حجت‌الاسلام حمید سبحانی‌صدر، «درآمدی بر نظریه‌ی تعلیم و تربیت در بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته‌ی دکتر حسن‌ ملکی، «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته‌ی حجت‌الاسلام سیّدمهدی موسوی و «بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته‌ی مهدی جمشیدی، دیگر عناوین تازه‌ی انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران هستند.

«روایت اوّل‌شخص از شخصِ اوّل» نوشته‌ی مهدی قزلی است که شامل حاشیه‌نگاری‌های این نویسنده از دیدارها و برنامه‌های رهبر معظّم انقلاب طی سال‌های ۸۸ تا ۹۸ است که برخی از آنها در پایگاه KHAMENEİ.IR منتشر شده بود و سیزده روایت نیز برای نخستین بار در این کتاب منتشر شده است.

انتشارات انقلاب اسلامی امسال رمانی نیز برای گروه سنی نوجوان عرضه خواهد کرد. «خاکسپاری دوّم بانوی مرگ» عنوان رمانی است که به قلم نیما اکبرخانی در ۲۸۰ صفحه منتشر شده است.

انتشارات انقلاب اسلامی طبق روال سال گذشته برنامه ویژه‌ای به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و روز دختر پیش‌بینی کرده است.

توزیع محصولات و نمایش آثار متنوع با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی از منظر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای نیز از دیگر برنامه‌های انتشارات انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبرانقلاب در راه نمایشگاه کتاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظّم انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند