Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ افشین قطبی به انتقاد از قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران پرداخت.  او از این گفت که قرار بوده بازیکنی را از جی لیگ جذب کنند ولی از آنجا که در سطح اول فوتبال جهان و یا در دو ساله گذشته در تیم ملی کشورش بازی نکرده، نتوانستند او را به خدمت بگیرند. این مسئله باعث انتقاد افشین قطبی شد و قانون فوتبال ایران را «عجیب» خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: «اگر بازیکن آفریقایی و آسیایی در لیگ اروپا و تیم ملی کشورش بازی نکرده باشد نمی‌تواند در ایران بازی کند. از این قانون متعجب هستم. جی لیگ سطح بالایی دارد و می‌توان آن را در سطح 10 لیگ اروپا دانست. اگر بازیکنی در سطح لیگ ژاپن، چین و کره بازی کرده باشد نباید جذب فوتبال ایران شود؟»

افشین قطبی پر بیراه نمی‌گوید. سازمان لیگ هم چندان مقصر نیست چراکه به هر حال در سال های گذشته جذب بازیکنان بی کیفیت به لیگ برتر، باعث انتقاد شدید و هدر رفتن پول های هنگفتی شده است. فدراسیون در واقع با این قانون تلاش کرد تا خودش را هم خلاص کند چون در سال های اخیر اینقدر پرونده علیه ایران به فیفا رفت که برای آنها هم مشکل‌ساز شد. ظاهرا فدراسیون اعتقاد دارد قربانی کردن تعدادی از بازیکنان خارجی از لیگ، به مراتب بهتر از آن است که این اجازه را بدهد تا خارجی های زیادی به ایران بیایند و در نهایت اتفاقات سال های گذشته تکرار شود. مشکل اصلی در این بین قطعا نه فدراسیون است و نه بعضی باشگاهها، بلکه مشکل اصلی باشگاهها، مربیان و مدیرانی هستند که در سال های گذشته هر بازیکنی را با هر کیفیتی جذب کردند و باعث شدند تا حتی افکار عمومی هم اغلب مقابل این خارجی ها موضع منفی داشته باشد. در دو سه سال گذشته باشگاههایی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان، صنعت نفت و... از جمله باشگاههایی بوده اند که خارجی هایی گرفتند که کارایی نداشتند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)