Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:23:50 GMT

تمهیدات ترافیکی در روز ائتلاف و وفاق ملی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۴۰۱۹

تمهیدات ترافیکی در روز ائتلاف و وفاق ملی در مشهد

مشهد- ایرنا- همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی برای تسهیل در حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمیهدات ویژه ای توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و دستگاههای متولی حمل و نقلی شهری در مشهد اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، مشهدالرضا (ع) فردا در روز ائتلاف و اتحاد ملی همزمان با سراسر کشور تجلیگاه حماسه حضور پرشور مردم برای تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی 22 بهمن در مشهد فردا دوشنبه ساعت 9 صبح از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز و تمهیدات ویژه ای برای تسهیل رفت و آمد راهپیمایان برنامه ریزی و اجرا می شود.

* سرویس دهی رایگان 300 دستگاه اتوبوس
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به پیش‌ بینی حضور جمعیت عظیم راهپیمایان به منظور شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ، شرکت اتوبوسرانی مشهد برای تسهیل جابه جایی راهپیمایان تعداد 300 دستگاه اتوبوس درنظر گرفته است و سرویس دهی به صورت رایگان خواهد بود.
سید مهدی حسینی پویا افزود: سرویس‌دهی رایگان به راهپیمایان از 20 پایانه اتوبوسرانی به میدان 15 خرداد از ساعت 6 صبح آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین پنج پایانه موقت برای بازگشت راهپیمایان در خیابان شیرازی، میدان بیت المقدس در مسیر خط بی.آر.تی ، خیابان طبرسی ، خیابان نواب صفوی و تقاطع شهید اندرزگو به سمت چهارراه مدرس برای سرویس دهی به شهروندان در مسیر برگشت مشخص شده است.
حسینی پویا افزود: اتوبوسرانان، نیروهای انتظامات و فنی سازمان و شرکت‌ ها نیز در این روز آماده‌باش خواهند بود و سرویس‌دهی برگشت به راهپیمایان تا ساعت 15 ادامه دارد.

* سرویس دهی رایگان ناوگان قطارشهری مشهد
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: لایحه دوفوریتی ارائه خدمات حمل‌ونقل ریلی رایگان در روز 22 بهمن در جلسه رسمی فوق‌العاده شورای اسلامی شهر مشهد بررسی و مصوب شد.
مجتبی بهاروند افزود: طبق مصوبه به منظور تسهیل حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ، ارائه خدمات حمل و نقل ریلی خطوط 1 و 2 قطارشهری در روز 22 بهمن‌ماه از ساعت شش صبح تا ساعت 14رایگان خواهد بود.
مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری قطارشهری مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به پیش‌ بینی حضور جمعیت عظیم راهپیمایان به منظور شرکت در این حماسه، شرکت بهره ‌برداری قطارشهری مشهد برای تسهیل جابه جایی همراه با آرامش مسافران آمادگی کامل دارد.
وحید مبین مقدم افزود: به منظور تامین ایمنی شهروندان، ‌ورود ادوات حجیم، پلاکارد و سیستم ‌های صوتی به داخل ایستگاه‌ ها و واگن ‌های قطارشهری ممنوع است.

* تمهیدات راهنمایی و رانندگی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی نیز از اجرای طرح تمهیدات ویژه ترافیکی همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در مشهد خبر داد.
سرهنگ محمد باقر سلیمی افزود: راهپیمایی در مشهد از ساعت 9 صبح از میدان 15 خرداد مشهد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: مسیر حرکت برادران در ضلع شرقی و خواهران در ضلع غربی بولوار در نظر گرفته شده و تشرف برادران به حرم منور رضوی از باب الرضا (ع) و خواهران از باب الجواد (ع) است.
رئیس پلیس راهور خراسان رصوی ادامه داد: از ساعت یک بامداد دوشنبه 22 بهمن تا پایان مراسم توقف وسایل نقلیه در طول مسیر محدوده میدان 15 خرداد و مسافت 50 متری در اضلاع مجاور، طول خیابان امام رضا (ع) تا میدان بیت‌المقدس، رینگ میدان بسیج و مسافت 50 متر در اضلاع مجاور و محدوده میدان بیت المقدس و در دو سمت خیابان ممنوع است.
سرهنگ سلیمی تصریح کرد: همچنین همزمان با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن تردد وسایل نقلیه در بلوار جمهوری اسلامی تا میدان 15 خرداد، تقاطع نخریسی، طول خیابان فدائیان اسلام تا میدان 15 خرداد، تقاطع خیابان بیسیم، طول خیابان بهار تا میدان بسیج، بلوار خرمشهر تا میدان 15 خرداد، تقاطع اندرزگو تا میدان بیت المقدس و میدان عدل امام خمینی تا میدان 15 خرداد ممنوع است.
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از شهروندان خواست به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم راهپیمایی 22 بهمن برای تردد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
سرهنگ سلیمی تصریح کرد: کارکنان پلیس راهور با ارائه خدمات و اجرای تمهیدات ترافیکی و برقراری نظم و امنیت، در کنار مردم در حماسه بزرگ راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور دارند.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهپيمايي 22 بهمن تمهيدات ترافيكي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز در تشریح اقدامات انجام‌شده در حوزه حفاری تونل‌های مترو اظهار داشت: در بحث حفاری تونل‌های مترو اکنون دو دستگاه حفار در خط سه و چهار در حال انجام حفاری تونل و سگمنت گذاری هستند.

وی افزود: درخط سه دستگاه حفار در جبهه غربی در حال حفاری باقی‌مانده تونل این خط به سمت الهیه است و اکنون به میدان امام علی (ع) رسیده و طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام‌ شده قرار است تا ظرف یک ماه آینده دستگاه حفار از زیر این میدان عبور کند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد بابیان اینکه حفاری تونل خط چهار به طول 14.5 کیلومتر نیز توسط دستگاه حفار در حال انجام است اظهار کرد: تاکنون حفاری 4 کیلومتر از این مسیر انجام‌شده است و دستگاه حفار پس از عبور از میدان امام حسین(ع) که با دقت بسیار زیاد انجام شد در حال حاضر به چهارراه گاز رسیده و در حال انجام حفاری به سمت میدان شهدا است.

کیامرز ادامه داد: دستگاه‌های حفار فعال در تونل خط سه و چهار قابلیت این رادارند تا با سرعت بیشتری حرکت کنند اما این موضوع به تأمین منابع مالی مناسب بستگی دارد.

وی افزود: با توجه به تمرکز مدیریت شهری بر بهره‌برداری فاز اول خط سه اکنون بودجه کمتری به حفاری تونل‌ها اختصاص داده می‌شود، اما با رسیدن پول از محل انتشار اوراق مشارکت در شهریورماه امسال سرعت حفاری تونل‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی