Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز - در آخرین سفر شهرستانی استاندار البرز و هیات همراه به مناسب دهه مبارک فجر ١٢٢ پروژه در غالب طرح عمرانی و اقتصادی در ساوجبلاغ به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صبح امروز یکشنبه وهمزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر شهرستان ساوجبلاغ آخرین مقصد کاروان تدبیر و امید  به نقاط مختلف استان البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شهرستان بمناسبت دهه مبارک فجر ۱۲۲ پروژه با اعتباری حدود ۴ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که از این میزان ۱۵ پروژه با اعتباری حدود ۳ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.

همچنین با بهره برداری از این پروژه ها ۵۳۶ فرصت شغلی مستقیم با گشایش این طرح ها ایجاد می شود.

امروز و با حضور استاندار البرز یک مدرسه و زمین چمن مصنوعی در روستای ولیان از توابع ساوجبلاغ، گازرسانی به روستاهای سیبستان و وشکین، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای قاسم آباد بزرگ، افتتاح سالن چند منظوره مدیریت بحران هشتگرد و یک واحد تولیدی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز ایام الله دهه فجر ساوجبلاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران