Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌ هاشم و محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه با صدور پیام مشترکی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت کردند تا با حضور در این راهپیمایی بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب به جهانیان اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است، طلوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوید بخش استمرار مقتدرانه و با ثبات نظام جمهوری اسلامی و بیانگر عزم و اراده آهنین ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار است.

ملتی که با رهبری ‌های داهیانه پیر و امام خویش بساط ظلم و ستم شاهنشاهی را درهم کوبیدند و پیروزی حق بر باطل را فریاد زدند.

دهه فجر و یوم ‌الله ۲۲ بهمن تجلی شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده کشورمان در گسستن زنجیرهای وابستگی به قدرت‌های استعمارگر و پیمودن گام‌های خودکفایی برای توسعه ایران عزیز است.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه‌های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوافضا، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، تکنولوژی‌های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و استقلال و خودکفایی را برای این مرزو بوم به ارمغان آوردند.

در سالی که به نام تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی مزین شده و در شرایطی که دشمن با حربه اقتصادی و هدف قرار دادن تولید و معیشت مردم و تضعیف روحیه امید، در صدد ضربه زدن به نظام برآمده، ملت همیشه در صحنه باآگاهی و بصیرت و با پیروی از فرامین و رهنمود های روشنگرانه مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان را نقش برآب و مسیر سربلندی، توسعه و خوداتکایی را با عزت و اقتدار و توجه ویژه به دستاوردهای اقتصاد مقاومتی طی خواهند کرد.

اینجانبان با ادای احترام به ارواح پرفتوح شهدای انقلاب و روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران از عموم مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی به جهانیان اعلام کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن فردا (دوشنبه) همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی نیز برگزار می شود.

کد خبر 4538396

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب

انتشارات انقلاب اسلامی با ۲۰۷ عنوان کتاب شامل ۴۰ اثر جدید و ۷۴ اثر تجدید چاپ در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّ ظلّه‌العالی) با 207 عنوان کتاب در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد، 40 عنوان از کتاب‌هایی است که در طول سال منتشر شده و 14 عنوان برای نخستین‌بار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. 

«گنجینه بی‌پایان»، مجلد جدیدی از مجموعه شرح نهج‌البلاغه رهبر معظم انقلاب است که در کنار شرح، بیانات معظم‌له درباره نهج‌البلاغه نیز در این اثر گردآوری شده است. این کتاب، در کنار سه جلد دیگر شامل «راه روشن مدیران» بیانات رهبر معظم انقلاب در شرح بخش‌هایی از نهج‌البلاغه در دیدارها با هیأت دولت، «نبوت‌ها» و «منشور حکومت علوی» عرضه خواهد شد. 

«حدیث زندگی» از دیگر مجلداتی است که انتشارات انقلاب اسلامی در دست انتشار دارد. این مجموعه که قرار است در نهایت در هفت جلد تکمیل شود، ارائه دهنده تمام احادیثی است که رهبر انقلاب در ابتدای درس خارج فقه تشریح کرده‌اند. در نمایشگاه کتاب امسال قرار است سه جلد شامل «نوادر»، «مکارم‌الاخلاق» و «امالی شیخ صدوق» از این مجموعه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. 

«درآمدی بر علوم اسلامی انسانی»، «درآمدی بر نظریه تعلیم و تربیت»، «بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگی» و «روایت تولید» شامل نظریه‌های اقتصادی ائمه اطهار(ع) در بیانات رهبر انقلاب از دیگر آثاری است که از این نشر برای نخستین‌بار عرضه می‌شود. «روایت اول شخص از شخص اول»؛ به قلم مهدی قزلی از دیگر آثار تازه‌منتشر شده این نشر است. قزلی در این کتاب مشاهدات خود از موقعیت‌های مختلفی را روایت کرده است که در محضر رهبر معظم انقلاب حضور داشته است.

شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن

انتشارات انقلاب اسلامی امسال رمانی نیز برای گروه سنی نوجوان عرضه خواهد کرد. «خاکسپاری دوم بانوی مرگ» به قلم نیما اکبرخانی تلاش دارد روایتی باشد از پیشرفت موشکی ایران. 

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز 19 تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب