Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲بهمن فردا در ۷۲ نقطه استان سمنان برگزار می‌شود. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از سمنان،  اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن در 72 شهر ، بخش و روستایی این استان پهناور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی 22بهمن در سمنان با حضور اقشار مختلف مردم از میدان سعدی آغاز می‌شود افزود: اجتماع حماسی مردم ولایی سمنان در میدان امام این شهر خواهد بود.

مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در قم اعلام شدشعارهای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اعلام شد/ مسیرهای 12گانه راهپیمایی در تهرانمسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای استان کرمان اعلام شد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از عزت‌الله ضرغامی به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی 22بهمن در مرکز استان نام برد و گفت: همزمان با مرکز استان راهپیمایی 22بهمن در مراکز هشت‌گانه شهرستان‌های این استان برگزار خواهد شد.

قندهاری حضور حماسی مردم انقلابی استان در راهپیمایی فردا را ضروری خواند و گفت: مردم استان در این 40 سال نشان داده‌اند که همواره در صف اول حمایت از انقلاب و اندیشه‌های تابناک امام راحل هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب تبلیغات گسترده‌ای برای جدا کردن مردم از انقلاب داشته اند ادامه داد: مردم در همه این سال‌ها پشتیبان انقلاب اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز به قدرتی بزرگ تبدیل شده افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در این چهل سال داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن ضمن از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی فردا اضافه کرد: حضور در راهپیمایی فردا دوستان انقلاب را شاد و دشمنان آن را ناامید خواهد کرد.

به گزارش تسنیم مسیرهای راهپیمایی فردا در استان سمنان به این شرح است:

سمنان از میدان سعدی بهسمت میدان امام خمینی (ره) ساعت 9 و 30 دقیقه

شاهرود از میدان جمهوری اسلامی به‌سمت میدان آزادی ساعت 10

دامغان از چهار راه چشمه علی به‌سمت میدان امام خمینی (ره) ساعت 10 و 30دقیقه

میامی از میدان بسیج به‌سمت میدان امام رضا (ع)ساعت 10 و 30 دقیقه

گرمسار از میدان انقلاب اسلامی به‌سمت میدان امام خمینی (ره)ساعت 10 و 30 دقیقه

مهدیشهر از میدان شهداء به‌سمت میدان امام رضا (ع) ساعت 10

آرادان از مسجد صاحب الزمان (عج) – خیابان شهید تمدنی بسمت میدان امام خمینی (ره) ساعت 10 و 30 دقیقه

سرخه از مسجد ولیعصر (عج) به‌سمت حسینیه شهداء ساعت 10

بسطام از مقابل آستان امام زاده محمد (ع) ساعت 10

ایوانکی از مسجد جامع به سمت میدان امام خمینی (ره) ساعت 10 و 30

کلاته‌خیج از میدان امام حسین (ع) بهسمت حسینیه اعظم ساعت 10 و 30

مجن از حسینیه پائین به سمت گلزارشهدا ساعت 10

بیارجمند از میدان امام علی (ع) تا مرقد مطهرشهدای گمنام ساعت 10

دیباج از میدان امام خمینی (ره) بسمت درمانگاه ساعت 10 و 30

کلاته‌رودبار از میدان امام خمینی (ره) به‌سمت گلزار شهداء ساعت 10 و 30

شهمیرزاد از مسجد دروازه به‌سمت میدان امام خمینی (ره)ساعت 10 و 30

درجزین از مسجد قائم (عج) شهرک بعثت – میدان امام خمینی (ره) بهسمت مصلی نماز جمعه ساعت 10 و 30

لاسجرد از مسجد شهید بهشتی- خیابان بسیج- به‌سمت امامزاده و بالعکس بعد از نماز ظهر و عصر

فرومد از چهار راه بسیج به سمت امامزاده سلطان سید احمد (ع) ساعت 10

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انجام عمل سخت است ولی حفظ و نگهداری آن از انجام عمل سخت‌تر است. در تاریخ نمونه‌ها فراوان است به طور مثال شیطان ۶ هزار سال عبادت کرد اما در یک لحظه آن را بر باد داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است زیرا گلوگاه انقلاب اسلامی آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم به قله‌های تربیت فرزندان انقلاب راه پیدا کنیم باید معلمی در تراز انقلاب اسلامی که نمونه آن شهید مطهری است، داشته باشیم.

وی افزود: اگر امروز در عرصه معرفتی پیش رفته‌ایم حاصل زحمات حوزه‌های علمیه در سراسر کشور به ویژه قم است که محصول آن امام عظیم‌الشأن، مقام معظم رهبری و پس از آنها علمای بزرگ هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: اگر بخواهیم در انقلاب اسلامی بعد از ۴۵ سال به سمت‌وسویی برویم که نیروهای پا به کار انقلاب را تحویل جامعه بدهیم که یکی از حلقه‌های مفقوده است، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شود، تصریح کرد: شخصی که می‌خواهد فرزند ما را تربیت کند باید اول خودش تربیت شده باشد؛ لذا وزیر آموزش و پرورش و مجموعه فعال در این زمینه باید زحمت‌هایی را برای خود متحمل کنند که دستاورد آن را در انقلاب اسلامی ببینیم. در استان خوزستان نیز همین گونه است همه اشخاص باید کمک کنند تا سربازان در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه بدهیم.

وی بیان کرد: مجموعه افرادی که در کشور فعالیت می‌کنند، انقلابی هستند به تعبیر حضرت آقا در کل کشور ممکن است در خیلی از مسائل اقتصادی خودشان را نشان ندهند ولیکن من نسبت به عملکرد این دولت خیلی خوشایند هستم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۱۰ هزار کارخانه‌های خرد و کلان که در این کشور تعطیل شده بودند به فعالیت برگشتند اما با نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم که باید تلاش کنیم در این فرصت باقی مانده بتوانیم برای رسیدن به نقطه مطلوب به کارها شتابی بدهیم. همچنین با توجه به فرمایش آقا که امسال را به نام جهش تولید نامگذاری کرده است اکنون دیگر کارها به تولید بسنده نمی‌شود.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: اگر در این مشارکت تسهیلگری از ناحیه دولتمردان اتفاق بیفتد و مردم را به معنای واقعی سهیم کنیم، امسال می‌توانیم ثمره شعار سال را بچشیم.

وی با بیان اینکه تقریباً ۳۰ شهرستان در خوزستان وجود دارد، اظهار کرد: کارهای خیلی خوبی صورت گرفته اما اگر در هر شهرستان و شهرهای آن در یک تا ۲ نقطه که مورد نظر مردم است، کار محقق شود تا مردم ببیند می‌توانید به عنوان الگو معرفی کنید، لذا شهرداری‌ها و شورای شهر تلاش کنند تا این اتفاق صورت گیرد.

کد خبر 6091536

دیگر خبرها

  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین