Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:18:07 GMT

مجریان برنامه «رنگین کمان» در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۴۶۹۵

مجریان برنامه «رنگین کمان» در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، شهرام راد تهیه کننده ویژه برنامه «مهر وطن» در توضیحاتی بیان کرد: ویژه برنامه «مهر وطن» با استقرار پایگاهی در خیابان آزادی تقاطع یادگار امام، روبروی سازمان آتش نشانی، حضور پرشکوه ملت ایران را به صورت زنده و مستقیم پوشش تصویری می دهد.

راد اظهار کرد: در ایستگاه ویژه شبکه پنج سیما جمعی از مجریان این شبکه حضور دارند و گروه برنامه‌ساز برنامه «رنگین کمان» با حضور خاله نرگس و کودکان و نوجوانان همراه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه «مهر وطن» از شروع  ساعات اولیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی ایران روی آنتن شبکه پنج  سیما می رود و  با مردم شهر تهران همراه می شود.

کد خبر 4538329 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه ابراز داشت: این برنامه با حضور خانواده‌های بوشهری و برپایی موکب‌های مردمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از میدان المپیک به طرف میدان شهید «رئیسعلی دلواری» به همت ستاد مردمی بوشهری‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه مردمی برنامه‌های فرهنگی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح نور ابراز داشت: ۲۵ فروردین‌ماه، طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حوزه حجاب و عفاف با عنوان «طرح نور» در سراسر کشور به اجرا در آمد، به این مناسبت در راستای حمایت از نیروی خدوم انتظامی و حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب راهپیمایی بزرگ خانوادگی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097386

دیگر خبرها

  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما