Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مردم شهرستان مهاباد نیز همگام با دیگر هموطنانمان در جای جای ایران اسلامی، فردا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سالروز این جشن ملی را گرامی می‌دارند.

طبقات گوناگون مردم این خطه از میهن اسلامی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اعلام کردند فردا بار دیگر شکوه و عظمت ۴۰ سال پایداری و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد و ثابت می‌کنند همچنان به امام راحل (ره)، رهبر و خون شهدای این انقلاب وفادارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شهرستان مهاباد پرشورتر و با صلابت‌ تر از سال‌های قبل با حضوری مبتنی بر بصیرت و آگاهی انقلابی، فردا در همایش بزرگ و به یاد ماندنی ۲۲ بهمن ، شرکت می‌کنند و ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره)، افتخار دیگری را رقم خواهند زد و بار دیگر ثابت خواهند کرد که تبلیغات دشمنان برای ایجاد تفرقه و دو دستگی بین مردم ایران و مأیوس کردن آنان از نظام اسلامی، تلاشی بیهوده است.

انتهای پیام / س خ

راهپمایی با شکوه ۲۲ بهمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه فجر 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد

راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این‌که کنسرسیوم توسعه ریلی مجوز قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه را نداشت از آمادگی برای حمل بارهای ترانزیتی این مسیر خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اطلاعیه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران درباره قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه به شرح زیر است؛

علیرغم طی نشدن روال قانونی و عدم اخذ مجوز از سوی کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، با توجه به رویکرد توسعه‌ای راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، راه‌آهن از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آمادگی خود جهت اعزام 10 واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه را اعلام کرد. متاسفانه پس از گذشت 7 روز کنسرسیوم مذکور هنوز مجوز  گمرک را برای ترانزیت واگن‌های مذکور اخذ نکرده است.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران بار دیگر آمادگی خود را جهت حمل این واگن‌ها پس از وصول تاییدیه گمرک اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود