Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اکران ۱۶ فیلم در سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر در سنندج گفت: ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر از اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره فجر در سینما فروردین این شهر دیدن کردند. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، جلال قلعه‌شاخانی پیش‌از ظهر امروز در جمع عوامل برگزاری سی‌و‌هفتمین جشنواره فجر کردستان اظهار داشت: همزمان با آغاز اکران فیلم‌های سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر در سینما فروردین سنندج 16 فیلم شامل 11 فیلم در بخش سودای سیمرغ و 5 فیلم در بخش سیمرغ پروانه‌ها به روی پرده رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال مردمی از اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره فجر در استان عنوان کرد: فیلم‌های سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 8 بهمن و در 32 سانس برای علاقه‌مندان به هنر سینما اکران شد که با استقبال خوب مردمی همراه بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه به‌صورت میانگین روزانه یکهزار و 600 نفر به تماشای فیلم‌های این دوره از جشنواره نشستند، تصریح کرد :در مجموع 10 هزار و 100 نفر از اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فجر کردستان دیدن کردند.

9 فیلم جشنواره فجر در سنندج اکران می‌شود برنامه نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان «سیمرغ و پروانه‌ها» اعلام شد 7 اثر نمایشی از کردستان به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت

وی ادامه داد: در طول هفت روز اکران فیلم‌های بخش سودای سیمرغ بالغ بر 8 هزار نفر و پنج روز اکران فیلم‌های بخش سیمرغ پروانه‌ها، 2 هزار کودک و نوجوان فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کردستان را نظاره‌گر بودند.

قلعه‌شاخانی به عناوین این فیلم‌ها اشاره کرد و افزود: فیلم‌های «آشفتگی»، «دیدن این فیلم جرم است»، «پالتو شتری»، «درخونگاه» ، «تیغ و ترمه»، «قسم»، «سرخ پوست»، «خون خدا»، «بیست و سه نفر»، «ناگهان درخت» و «حمال طلا» در این دوره از جشنواره فیلم فجر در سنندج به روی پرده سینما رفت.

وی در خصوص فیلم‌های بخش سیمرغ پروانه‌ها نیز اظهار کرد: اکران سیمرغ پروانه‌ها در راستای برنامه‌های حمایتی سازمان سینمایی از سینمای کودک و نوجوان برای دومین سال اجرا شد که در این دوره فیلم‌های «لکنت»، «پاستاریونی» و «ضربه فنی» و انیمیشن‌های «بنیامین» و «آخرین داستان» برای کودکان و نوجوانان اکران شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه فیلم‌های این دوره از جشنواره فجر هم از لحاظ محتوایی و هم فُرمی نسبت به دوره‌های گذشته ارتقا پیدا کرده بود، خاطرنشان کرد: نظرسنجی مخاطبان از فیلم‌های اکران شده نشان می‌دهد امسال نسبت به سال گذشته رضایت بهتری از کیفیت صدا و تصویر فیلم‌ها و در کل اکران آنها وجود داشت.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم روز جهانی کارگر اظهار کرد: جامعه شریف کارگران در همه عرصه‌های انقلاب حضوری تاثیرگذار داشتند و در عصر انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم بودند.

وی افزود: امروز اگر شاهد شکوفایی، توسعه در عرصه‌های گوناگون کشور هستیم مرهون زحمات کارگران است و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «کارگران ستون فعالیت‌های اقتصادی کشور هستند» و این جایگاه ارزشمند کارگران را می‌رساند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اذعان کرد: با همراهی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در استان توانسته‌ایم که خدمتگزار کارگران استان باشیم.

وی با اشاره به وجود ۱۹ هزار و ۲۸۰ واحد تولیدی در استان اعلام کرد: ۱۹ هزار بازرسی در سال گذشته برای بهداشت، حفاظت کارگران و ایمنی انجام شد.

پیشکاری تصریح کرد: ۱۰ هزار پرونده در حوزه روابط کار، بیمه بیکاری پرونده‌ها بررسی شدند و ۷۰۰ هزار نفر از خدمات وزارت کار در کردستان بهره‌مند هستند.

وی اذعان کرد: ارتقای دانش، آگاهی، تحرکات جسمی، نشاط کارگری را در استان مدنظر قرار دادیم و در واحدهایی که ۵۰ تا ۵۰۰ نفر را بیمه کرده‌اند خانه بهداشت را راه‌اندازی کردیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در حوزه اشتغال با راهبری و اندیشه مسوولان استان سال گذشته، جلسات کارگروه اشتغال استانی و شهرستانی را برگزار کردیم و رویدادهای مختلف اشتغال را برگزار کردیم و دانشجویان را با واحدهای تولیدی استان آشنا کردیم.

پیشکاری اذعان کرد: در راستای تفاهمنامه ای که با دانشگاهها و آموزش و پرورش منعقد شد زمینه آموزش چهره به چهره دانشجویان در زمینه رویدادهای اشتغال و فعالیت واحدهای تولیدی مهیا شد.

وی با بیان اینکه ۲۲۴ هزار نفر به صورت مستقیم بیمه خود را به سازمان تامین اجتماعی واریز می‌کنند، اضافه کرد: آموزش مهارت‌آموزی به عنوان بزرگترین سرمایه کشور در کردستان مورد توجه است.

کد خبر 6092958

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار