Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@10:48:33 GMT

توخل: غیبت دو سه بازیکن تاثیری روی ما ندارد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۴۸۹۰

به گزارش ایلنا، پاری سن‌ژرمن در چارچوب لوشامپیونه دیشب مقابل بوردو به پیروزی رسید تا با برد به مصاف منچستر یونایتد برود.

توخل سرمربی تیم پاریسی گفت: متأسفانه در این دیدار کاوانی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد اما خبر خوب اینکه وراتی بعد از سه هفته آسیب دیدگی توانست به میدان رود و ۵۸ دقیقه بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نمی ‌دانم که آیا او می‌تواند برابر منچستر یونایتد با آمادگی بالا ۹۰ دقیقه بازی کند یا نه.

او ادامه داد: من وراتی را به خوبی می‌شناسم. او بدون شک برای دیدار برابر یونایتد اعلام آمادگی خواهد کرد. حتی برابر بوردو هم از تعویض شدن ناراحت بود و دوست داشت که بیشتر بازی کند.

توخل درباره نیمار هم گفت: نیمار مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند. پاری سن ژرمن بازیکنان خوبی در اختیار دارد و حتی اگر کاوانی، نیمار و وراتی هم نتوانند بازی کنند بازهم برنامه خاص خود را خواهیم داشت. دلیل برای نگرانی وجود ندارد و برای هر شرایطی برنامه خاصی خواهیم داشت. بازیکنان پاری سن ژرمن به بازی‌های بزرگ عادت کرده‌اند و غیبت دو سه بازیکن روی ما تأثیر نخواهد گذاشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بوردو پاری سن ژرمن توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن از ساعت 17 در زمین اشتوتگارت به میدان رفته و توماس توخل به دلیل در پیش بودن بازی با رئال، تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد. 

در ترکیب بایرن گریرو که برابر رئال کار را از ابتدا شروع نکرد، فیکس بود ولی در دقیقه 16 مصدوم شد و جای خود را به گورتزکا داد. خبری بد برای توماس توخل که احتمالا این مدافع هافبک پرتغالی را برابر رئال در اختیار نخواهد داشت. او روی زمین نشست در حالی که مشخصا درد داشت. 

دیگر خبرها

  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس