Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:10:41 GMT

مورد عجیب ستاره جدایی طلب والیبال کوبا

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۴۹۶۳

مورد عجیب ستاره جدایی طلب والیبال کوبا

ستاره سابق تیم ملی کوبا برای چهارمین بار در گرفتن تابعیت کشور دیگری ناکام ماند!

به گزارش "ورزش سه"،  سیمون روبرت‌لندی، ستاره سابق تیم ملی کوبا که به افتخارات زیادی با تیم ملی کشورش دست پیدا کرد، از چند سال قبل و بعد از تغییرات عمده ای که در والیبال کوبا رخ داد، تصمیم به تغییر تابعیت گرفت.


او در چند سال اخیر با وجود بازی کردن در بهترین تیم های باشگاهی جهان نتوانسته در هیچ کدام از تورنمنت‌های ملی به میدان برود چون تلاش یکی از بهترین سرعتی‌زن‌های یک دهه اخیر والیبال جهان برای پیوستن به یک کشور دیگر ناکام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در حالی که از سال گذشته سیمون برای گرفتن تابعیت بلغارستان اقدام کرد تا با انجام این کار بتواند برای تیم ملی بلغارستان به میدان برود، این درخواست از سوی بلغارها رد شد.


بلغارستان چهارمین کشوری است که «سیمون روبرت‌لندی» در تلاش کسب تابعیت آن بود؛ اما در این کار موفق نبود. در ماه سپتامبر سال گذشته، سیمون برای گذرنامه بلغارستان درخواست کرد که بتواند عضو تیم ملی این کشور شود؛ اما بلغارها این درخواست را رد کردند.


سیمون در یک مصاحبه برای رسانه های برزیلی توضیح داد که چندین کشور تا به حال درخواست تابعیت او را رد کرده اند: «من می خواستم ملیت خود را تغییر دهم و به دنبال یک کشور جایگزین بودم. حتی تلاش زیادی روی این موضوع کردم؛ اما هنوز این اتفاق رخ داده،‌ اگرچه من تسلیم نمی شوم. از همین جا بگویم هر کشوری می خواهم در تیم ملی‌اش بازی کنم، من در دسترس هستم!»


وی همچنین می افزاید: «ابتدا در ایتالیا سعی کردم،‌ اما مساله به خاطر پیوستن خوان تورنا ختم شد. در آرژانتین هنوز هم نمی دانم چرا این روند متوقف شد. در کانادا هم من تمام مراحل را پیش رفتم؛ اما در نهایت کانادایی ها بدون توضیح مرا نخواستند.»


طبق گزارش سایت worldofvolley دلیل اصلی تصمیم بلغاری ها این بوده که سیمون برای گرفتن تابعیت به ۲ سال زمان نیاز داشته که در آن مقطع ۳۴ ساله خواهد شد و به خاطر سن بالایی بلغارها علاقه ای به جذب او نداشتند.

 

کوبا والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کوبا والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت های لیگ را از دست داده بود با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی درکنار رحمان محمدی راد در کادرفنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شهداب یزد؛بدین ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی ها و قابلیت های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

گفتنی است شهداب فصل گذشته تحت هدایت محمدرضا تندروان به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال ایران راه یافت اما در بازی پایانی کار را به فولاد سیرجان واگذار کرد. حالا آن‌ها در فصل آینده با ترکیب رحمان محمدی راد و مهدی مهدوی روی نیمکت خود به دنبال بازگشت به قهرمانی هستند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899385

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • لیگ ملت‌ها: لیست سرمربی مشهور با یک سورپرایز
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!