Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@22:57:27 GMT

جوانان هرمزگانى قادرند در ووشو جهانى شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۴۹۸۰

جوانان هرمزگانى قادرند در ووشو جهانى شوند



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت‌الله غلامعلى نعیم‌آبادى  در جمع اعضاء و ورزشکاران هیأت ووشوی هرمزگان ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ما بر این باوریم که انسان هرچه بخواهد همان مى‌شود و خواستن، توانستن است و اگر بخواهید، قطعأ مى‌توانید در رقابت‌هاى کشورى پیش رو قهرمان شوید و به تیم ملى راه یابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وى در خصوص ارتقاء و حفظ روحیات معنوى در زمان مسابقات، افزود: بحث پیروزى خواستن و نخواستن است و اگر بخواهید برنده شوید، قطع به یقین پیروز مى‌شوید و اگر تردید داشته باشید کار سخت خواهد شد.البته در مسابقات با توکل به خدا و با وضو وارد میدان شدن موجبات پیروزی و غلبه بر حریفان را براى شما فراهم مى‌کند.

نماینده ولى فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ووشو در کشور ما یک ورزش بیگانه نیست و خیلى هماهنگ و نزدیک با ورزش‌هاى ایرانى است، بیان کرد: درست است خواستگاه این ورزش کشور چین است اما کشور ما نه در بخش نمایشى و استفاده از سلاح‌هایى مانند چوب و شمشیر بیگانه است و نه در بخش مبارزه چراکه این بخش داراى فنون درگیرى و کشتى است و کشتى هم جزو ورزش‌هاى باستانى ما محسوب مى‌شود و استفاده از چوب و نیزه نیز از دوران قدیم مورد استفاده ایرانى‌ها بوده است. 

آیت‌الله نعیم‌آبادى یادآور شد: همانگونه که مطلع هستم، هرمزگان در ورزش ووشو داراى جایگاه خوبى در سطح کشور است و به روزهاى اوج این ورزش در دنیا خوشبینم چراکه این رشته مهیج و زیبا جایگاه خوبى در میان جوانان پیدا کرده است.

وى عنوان داشت: خبرهاى خوبى از پیشرفت ووشوى ایران شنیده مى‌شود که این موضوع نشان از برنامه‌ریزى دقیق مسؤولان و علاقمندى بى‌حد و وصف جوانان به این ورزش است.

امام جمعه بندرعباس در پایان خاطرنشان ساخت: امیدوارم خبرهاى خوبى از اصفهان به من برسد و شاهد درخشش ووشوکاران هرمزگان در رقابت‌هاى انتخابى تیم ملى باشم.

گفتنی است، پیش از سخنان آیت‌الله نعیم‌آبادى نماینده ولى فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، عبدالوهاب قاضى عضو هیأت رئیسه هیأت ووشوى هرمزگان و علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشوی استان در سخنانى به جایگاه ووشوى هرمزگان در کشور و پیشرفت ووشوى ایران در دنیا اشاره و گزارشی از فعالیت‌های این هیات ارائه کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • اردبیل، میزبان ووشو قهرمانی کارگران کشور شد
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد