Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه زنان اصولگرا و کارآمد اصولگرا از عموم مردم ایران برای حضوری باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جبهه زنان اصولگرا و کارآمد اصولگرا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم ایران خواست در راهپیمایی 22 بهمن حضوری باشکوه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت‌ تشکل‌های جریان انقلاب از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در آستانه چهلمین فجر انقلاب اسلامی سپاسگزار حضرت سبحانیم که با وجود خیل توطئه های پیاپی برای در هم شکستن انقلاب اسلامی، دوباره جشن انقلاب را برپا می کنیم. یک بار دیگر در یوم الله 22 بهمن ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی در صحنه ای به وسعت همه این دیار و به عظمت انقلاب بزرگ اسلامی به صحنه می‌آید تا عزم و اراده اش را برای دفاع از کیان این انقلاب که ثمره پاک ترین خون‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، به نمایش بگذارد و حمایت از رکن رکین انقلاب ولایت فقیه و راهبری داهیانه مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) را اعلام نماید.


زن ایرانی در این عرصه چونان همیشه حضوری پیشاهنگانه و نمایان دارند، حضوری که در سایه همراهی همه اعضای خانواده با او، نقشی بدیع و زیبا از مودت و انسجام را در این راهپیمایی جلوه گر می سازد .
تقارن یوم الله 22 بهمن امسال با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای زن مجاهد مسلمان ایرانی یک پیام روشن دارد؛ اینکه برای یافتن راه حق و دفاع از ولایت باید در صحنه بود فارغ از اینکه خواص در کجا ایستاده اند و حتی اگر یک تنه و تنها به میدان حمایت از ولی الله برخیزد.
جبهه متحد زنان اصول گرا و کارآمد این حضور شکوهمند زنان مسلمان انقلابی را در صفوف بهم فشرده امت غیور و سرافراز ایران ارج می نهد و این حضور مقتدرانه و یکپارچه را بهترین ضمانت بر پیوستگی انقلاب اسلامی با واقعه عظیم ظهور آخرین حجت و امام صالحان و مستضعفان می داند. انشاءالله
انتهای پیام/

R31462/P/S1,1412/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه زن و خانواده لبه رویارویی تمدنی جمهوری اسلامی با غرب است، گفت: در این عرصه انقلاب اسلامی منطقی دارد که در سطح جهانی قابل پیاده‌سازی است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در دیدار اعضای هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، گفت: کار ویژه بانوان با رویکرد اسلامی در قم نیازمند رویکردهای ویژه محتوایی است.

او با اشاره به اینکه فلسفه، اخلاق و فقه سه زاویه دید هستند که در عمق دانش تحول آفرین می‌شوند، مطرح کرد: این سه زاویه دید با شعار محقق نخواهند شد بلکه باید در لایه‌های عملیاتی به آن توجه کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروز در برخی از عرصه‌ها مانند معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم، عنوان کرد: وجود افرادی مانند شیخ بهایی در زمان صفویه موجب شد که امروز آثار برجسته معماری را در کشور داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه اضافه کرد: علت این اتفاق این بود که شیخ بهایی بر فقه و معارف الهی مسلط و در علوم روز نیز صاحب نظر بودند و امروز باید به پرورش چنین افرادی توجه داشته باشیم.

 

آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی

 

اعرافی با اشاره به اینکه زن و خانواده لبه رویارویی تمدنی جمهوری اسلامی با غرب است، خاطرنشان کرد: در این عرصه انقلاب اسلامی منطقی دارد که در سطح جهانی قابل پیاده‌سازی است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی در موضوع زن الگوهایی در جامعه خلق کرده است، تصریح کرد: دشمن از این موضوعات آگاهی دارد ولی تلاش می‌کند با بزرگ‌نمایی نقاط ضعف این دستاوردها را نادیده بگیرد.

اعرافی با اشاره به اینکه منطق زن مسلمان پیشتاز موفق در عرصه‌های گوناگون و متعهد به ارزش‌های الهی الگوی مدنظر انقلاب اسلامی است، یادآور شد: این الگو باید ساخته شده و در متن تمام کارها قرار بگیرد.

او با بیان اینکه باید دانشگاه حضرت معصومه(س) به طور ویژه به این موضوع بپردازد، ابراز کرد: ارتباط دانشگاه با جامعه الزهرا(س) باید موجب نقش آفرینی‌های مشترک شود.

اعرافی با اشاره به اینکه این دانشگاه باید بنیه علمی قوی داشته باشد، بیان کرد: بعد بین المللی دانشگاه حضرت معصومه(س) می‌تواند به عنوان یک محور مهم در دستور کار قرار بگیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه البته در درجه نخست باید دانش فنی لازم در این دانشگاه تولید شود، اظهار کرد: در عصری قرار داریم که دشمنان از بسیاری از اقدامات خود ناامید شده و کارزار فرهنگی سنگینی را به وجود آورده‌اند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه وظیفه اصلی حوزه و دانشگاه حضور اثرگذار در این کارزار فرهنگی است، مطرح کرد: جامعه خوبی داریم و اگر حوزه و دانشگاه به خوبی نقش آفرینی کنند، وضعیت بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه