Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ تیم فوتبال سایپا پلی آف رقابت‌های فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف مینروا پنجاب هندوستان برود. این تیم سال ۲۰۰۵ در ایالت پنجاب تاسیس شد و با توجه به کسب عنوان قهرمانی سوپرلیگ هندوستان در فصل ۱۸-۲۰۱۷ برای نخستین بار فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند جنگجویان پنجاب از یک سرمربی بومی به نام "ساچین بادادهه" روی نیمکت خود استفاده می‌کنند، اما حضور جوئل ریچارد ویلیامز انگلیسی به عنوان مدیرفنی در این تیم سبب شد مینروا به نخستین تیمی از ایالت‌های شمالی هند تبدیل شود که از سال ۱۹۹۶ قهرمانی سوپرلیگ سرزمین مهاراجه‌ها را کسب می‌کند. با این وجود ویلیامز پس از این قهرمانی جای خود را در تیم پنجابی به پل مانستر از ایرلند شمالی داد. پیراهن اصلی مینروا راه راه و با رنگ‌های آبی آسمانی و آبی پررنگ است و مالکیت این باشگاه را رانجیت باجاج برعهده دارد.

شاگردان ساچین نخستین فصل حضورشان در سوپرلیگ هند را با قرار گرفتن در جایگاه نهم به اتمام رساندند و در پایان هفته پنجم فصل جاری این رقابت‌ها هم با ۴ بازی، یک برد، یک مساوی، ۲ باخت، ۲ گل زده، ۳ گل خورده، تفاضل گل منفی یک و ۴ امتیاز در رتبه هفتم ایستاده اند.

از سوی دیگر نارنجی پوشان سایپا با سرمربیگری علی دایی، با روحیه جنگنده و آمادگی جسمانی مطلوب رودرروی هندی ها خواهند ایستاد. سایپا که فصل قبل با عنوان چهارمی لیگ‌برتر و با توجه به قهرمانی استقلال در ‌جام حذفی مجوز صعود به لیگ قهرمانان را دریافت کرد، تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا نماینده شایسته ای برای کشورمان در عرصه این دیدارها باشد. البته سایپا اکنون هیچ‌کدام از ٢ مهره کلیدی خود در فصل قبل را ‌در اختیار ندارد. علی قلی‌زاده در ابتدای فصل به لیگ بلژیک رفت و مهدی ترابی هم با تفاهمی که در ابتدای ‌فصل بین سایپا و پرسپولیس شده بود، در نیم‌فصل راهی تیم برانکو شد. ‌شاگردان دایی در صورت برتری مقابل این تیم هندی برای صعود به مرحله ‌گروهی ٣٠ بهمن الریان قطر را پیش رو خواهند داشت. ‌

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سایپا لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیأت مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.

ضمناً در نشست هیأت مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدارهای باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

کد خبر 6098603

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول