Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@09:17:01 GMT

زیرساخت‌های ورزشی در ساوه پایین است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۵۴۶۰

زیرساخت‌های ورزشی در ساوه پایین است

به گزارش برنا از اراک ،  عابد حقدادی  در آیین افتتاحسالن ورزشی روستای قره‌چای ، افزود: زیرساخت‌های ورزشی در ساوه پایین است و باید طرح‌های زیربنایی و توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان با سرعت بیشتری انجام شود تا سرانه فضای ورزشی افزایش یابد. 

وی با بیان اینکه سالن ورزشی روستای قره‌چای با صرف اعتباری بالغ بر ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان ظرف مدت هفت ماه تکمیل شده است، افزود: گرچه عملیات اجرایی آن در سال ۹۰ آغاز شد، اما روند اجرایی آن به طور جدی در سال‌جاری انجام گرفت. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی چای دهه فجر ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان این شهرستان خبر داد.

سید علی ترابی افزود:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان بوده که برای اجرای آن در مجموع سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

ترابی اظهارکرد: بزودی این طرح با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن آغاز خواهد شد.

وی، کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درس در شهرستان، اجرای طرحهای عمران شهری شهرداریها، موفقیت طرحهای مخابرات در سطح استان ،اتمام طرحهای راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرحهای تأمین آب آشامیدنی روستاها و برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و درحال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

فرماندار شهرستان اشنویه، همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان، گامهای مؤثر و اساسی برای توسعه شهرستان برداشته شود.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک