Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-ثبت‌نام مجدد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ از روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه آغاز می‌شود.

 حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند در فرصت مجدد با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما در این آزمون ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، این مهلت از روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا پایان روز چهارشنبه اول اسفند ۹۷ ادامه دارد.

توکلی گفت: افرادی که دارای شرایط اعلام شده باشند می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) ثبت‌نام کنند.

او با بیان اینکه ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان در ۶ گروه آموزشی و ۱۲۶ کدرشته انجام می‌شود، گفت: هزینه ثبت نام ۴۵۰ هزار ریال (۴۵ هزار تومان) است که افراد باید با کارت‌های شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیک آن فعال است، مبلغ آن را پرداخت کنند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد مهاباد گفت: از مجموع داوطلبان ۶۴ درصد زن و ۳۶ درصد مرد هستند که در ۵ گروه هنر، علوم ریاضی، علوم‌انسانی، علوم‌تجربی و زبان‌های خارجه و طی ۲ روز با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه آزمایشی علوم‌انسانی و ریاضی صبح امروز پنجشنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر همین روز و داوطلبان گروه علوم‌تجربی هم روز جمعه به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه داوطلبان کنکورسراسری می‌توانند از نمره ۲ آزمون پارسال نیز برای انتخاب رشته استفاده کنند و این نتایج برای انتخاب رشته امسال معتبر بوده، شرایط آرامش‌بخشی برای داوطلب فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در ورودی حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۷:۳۰ (هفت و نیم صبح) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته‌شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

تعداد داوطلبان در نوبت اول یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۱۵۲ نفر و در آزمون نوبت دوم بیش از ۹۵۰ هزار نفر است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۵۰ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند