Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر با بیان اینکه امسال همزمانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه شرایط ویژه ای را رقم زده بود گفت: تلاش ما این بود که با حفظ حرمت ایام فاطمیه، برای فضاسازی ایام مبارک دهه فجر تمام تلاش خودمان را انجام دهیم.

اوبا اشاره به اینکه امسال سال پختگی انقلاب است ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری و امام جمعه محترم تبریز بر این بوده است که امسال نگاه ویژه ای به این رویداد مهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه شهرداری امسال نگاه ویژه ای به این مناسبت داشته است گفت: با برپایی نمایشگاه های عملکرد در حوزه های مختلف تلاش کردیم بخشی از کارنامه چهل ساله شهرداری را به شهروندان ارائه کنیم.

باهر افزود: برای روز 22 بهمن غرفه هایی در نظر گرفته شده تا فعالیت ها و عملکرد شهرداری و سایر دستگاه ها مطرح ارائه شود.

او تاکید کرد: در چند روز اخیر بازدیدهایی از معابر مختلف داشته ام و اقدامات انجام شده رضایت بخش است و از تمام همکاران روابط عمومی، بسیج شهرداری و کمیته برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فعالیت داشته اند تشکر می کنم.

شهردار تبریز در پایان با بیان اینکه از همه همکارانم در شهرداری می خواهم در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده داشته باشند اظهار داشت: امیدوارم امسال راهپیمایی پرشور تری نسبت به سال های قبل داشته باشیم و کلیه همکاران ما و خانواده های محترمشان در این مراسم حضور داشته باشند.

او ادامه داد: حضور کارکنان شهرداری در این مراسم نشان دهنده پیروی خادمان مردم در شهرداری از آرمان های امام(ره) و رهبری معظم انقلاب هستند.

باهر با بیان اینکه حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تجدید بیعت با آرمان های امام(ره) و رهبری معظم انقلاب است گفت: با شرکت در این راهپیمایی به دشمنان قسم خورده نظام نشان خواهیم داد که پس از چهل سال هنوز متعهد به آرمان های خود هستند و هر سال با شکوه تر از سال قبل این جشن را برگزار می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی انقلاب ایام فاطمیه شهرداری مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: با ورود به موقع دادستانی از تغییر کاربری ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی به ارزش ۵۹۰۰ میلیارد تومان جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسن مددی صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضائی کرج که منجر به ورود به موقع و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وسعت ۱۱۰ هکتار شد، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش جهاد کشاورزی در خصوص آغاز تغییر کاربری در «اراضی کلوان» بخش آسارا و منطقه «خدایارخان» ماهدشت اقدامات قانونی در این خصوص با نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اجرایی شد.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات در دو عملیات جداگانه انجام شده است، افزود: در منطقه «خدایار خان» ماهدشت وسعت ۹۰ هکتاری و در «اراضی کلوان» بخش آسارا وسعت ۲۰ هکتاری در معرض تغییر کاربری بود که اقدامات مقتضی نسبت به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به اجرا رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه ارزش اراضی اعمال قانون شده در دو عملیات ۵,۹۰۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: در این عملیات تفکیک، قطعه‌بندی و دیوارکشی ۵۷ مورد، بنا و ویلای غیرمجاز ۱۰ مورد، محوطه‌سازی ۲۶ مورد، دپوی مصالح ۱۳ مورد و موارد متعدد از جمله ایجاد راه، گودبرداری و انشعابات غیرمجاز گاز، برق و آب قلع و قمع شد.

مددی با اشاره به دستاوردهای سند تحول و تعالی با هدف جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و تعدی به منابع طبیعی، تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دوره «تحول و تعالی قوه قضائیه» با سیاست‌های دادگستری کل استان البرز ادامه خواهد داشت و به طور قطع اجاره تعدی غیرقانونی به اراضی کشاورزی را نخواهیم داد.

کد خبر 748597

دیگر خبرها

  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود