Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ دفتر آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در پی شهادت زکریا، کودک مظلوم عربستانی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرده است:

قال الله الحکیم: وَ إِذَا الْمَوْؤُدَةُ سُئِلَتْ بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

خبر بسیار ناگوار و غم‌انگیز شهادت کودک معصوم و مظلوم زکریّای عزیز در مهبط وحی الهی مدینة النبی(ص) را با تأسف فراوان دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنایت دژخیمانه به وسیله شخصی که افکار پلید ضد اسلامی و ضد انسانی دارد، حاکی از خباثت افرادی به ظاهر انسان است که متاسفانه سالیان طولانی در حرمین شریفین و در مرکز نزول قرآن کریم و در جوار مرقد مطهر پیامبر رحمة للعالمین مردم را به گمراهی و ضلالت و دوری از خداوند دعوت می‌کنند.

آیا ذره‌ای رحم و شفقت در دل ناپاک این افراد پلید که از حیوان هم بدتر هستند وجود ندارد!؟ چرا مجامع بین‌المللی و حکام کشورهای اسلامی بخصوص عربستان در مقابل این جنایت وحشیانه سکونت می‌نمایند و با سکوت خود، این فاجعه را تایید می‌کنند!؟

ما با تسلیت این حادثه غمبار به پدر و مادر داغدار زکریا که محب اهل بیت نبی (ص) می‌باشند، از خداوند متعال مسئلت داریم که به آنان صبر جمیل و اجر جزیل در مقابل این مصیبت بزرگ عنایت فرماید و ظالمان و ستمگران در سراسر عالم را به سزای اعمال خود رسانده و داد مظلومان را از آن‌ها بستاند؛ وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ.

قم المقدّسه
سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س)

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا صافی گلپایگانی زکریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید

دریافت 808 KB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از این صحنه را مشاهده کنید.

کد خبر 847213 برچسب‌ها خبر مهم کودکان آب و هوا - ایران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد