Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@16:47:04 GMT

دستگیری نفس گیر دو سارق سابقه دار لوازم خودرو

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۵۸۹۰

دستگیری نفس گیر دو سارق سابقه دار لوازم خودرو

خبرگزاری مهر: سرهنگ پرویز حسینی فر رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری در توضیح این خبر اظهار کرد: با توجه به افزایش سرقت‌های داخل خودرو در منطقه شهرری، اجرای طرح مهار جهت شناسایی و دستگیری سارقان داخل خودرو در دستور کار کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت و چندین تیم ضربت با شناسایی نقاط آلوده این مناطق را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بامداد مورخه پانزدهم بهمن ماه سال جاری، مأموران کلانتری حین گشت زنی در محدوده خیابان جوانمرد قصاب با دو سرنشین یک خودروی MVM که در حال مصرف مواد روانگردان شیشه بودند، برخورد کردند که این افراد به محض اطلاع از حضور مأموران اقدام به فرار کردند بگونه‌ای که قصد داشتند با زیر گرفتن ماموران از محل متواری شوند.

رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری در ادامه این خبر گفت: طی ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز، مأموران اطلاع پیدا کردند که خودروی MVM سرقتی است که در ادامه جهت متوقف کردن خودرو مسروقه، مأموران با بکارگیری قانون استفاده از سلاح، سه تیر هوایی شلیک کردند؛ این تعقیب و گریز تا پشت چراغ قرمز ادامه پیدا کردند تا نهایتا متهمان پشت ترافیک حاصل از چراغ قرمز متوقف شدند. با وجود توقف سارقان در پشت چراغ قرمز، آن‌ها به صورت پیاده به فرار خود ادامه داده و هرکدام جداگانه به فرار خود ادامه می‌دهند.

در ادامه ماموران کلانتری نیز به تعقیب آن‌ها پرداخته، اما با وجود دستور ایست پلیس و شلیک چندین تیر هوایی، سارقان همچنان به فرار خود ادامه می‌دهند. یکی از سارقان با سلاح سرد به یکی از مأموران حمله ور می‌شود که مأمور کلانتری با بکارگیری فنون رزمی، وی را خلع سلاح و دستگیر می‌کند؛ متهم دیگر نیز توسط طی یک تعقیب و گریز دستگیر و هر دو متهم به کلانتری ۱۳۱ منتقل می‌شوند.

سرهنگ پرویز حسینی فر رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری، با اشاره به سابقه دار بودن هر دو متهم و اعتراف اولیه آن‌ها به انجام سرقت‌های متعدد در مناطق جنوب شهر تهران، با اعلام این خبر گفت: با دستگیری دو متهم (۲۵ و ۲۸ ساله) پرونده، توقیف خودرو مسروقه و در ادامه کشف مقادیر قابل توجهی لوازم داخل خودرو مسروقه از داخل خودرو مسروقه، قرار قانونی از سوی مرجع محترم قضایی صادر و متهمان جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند

منبع: فردا

کلیدواژه: لوازم خودرو سارق سابقه دار دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصیب شاهملکی ظهر امروز در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای تابعه در سال گذشته و حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه، سرنخ‌های لازم جمع آوری و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احشام آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای غیربومی یکی از استان‌های مجاور شدند.

شاهملکی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی، در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال وی به شهرستان و مواجهه با مستندات موجود در پلیس آگاهی، به ۴ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۸ رأس با همدستی ۲ نفر دیگر از همشهریان خود در سطح شهرستان شد.

وی گفت: با حضور شکات در پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضائی، خسارت وارده به میزان ۴ میلیارد ریال جبران و رضایت مالباختگان جلب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و روانه شدن وی به زندان مرکزی همدان، از مالکان احشام و دامداران خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت، بیشتر از دام‌های خود مراقبت کنند.

کد خبر 6090300

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود