Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- نهادها، ادارات، گروهها و شخصیتهای مختلف در خراسان رضوی روز یکشنبه با صدور بیانیه های جداگانه آحاد مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و بیعت مجدد با آرمانهای امام و رهبری در برهه حساس و کنونی دعوت کردند.

به گزارش ایرنا تاکنون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، اداره کل تبلیغات و دادگستری کل، حوزه علمیه خراسان، شورای اسلامی شهر مشهد و اداره کل فرودگاهها نسخه هایی از بیانیه های خود را برای خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد ارسال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: انقلاب اسلامی ایران چهل ساله شد یعنی به کمال نهایی رسید که به لطف خداوند به اوج شکوفایی و اقتدار در منطقه و جهان رسیده است. جمهوری اسلامی چهل سال راه پیمود تا ملت ایران به ارزشهای بزرگی همچون اقتدار نظامی، اقتدار علمی، اقتدار سیاسی، اقتدار فرهنگی و اقتدار اقتصادی دست یابد. امسال یوم الله 22 بهمن به فضل الهی روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه در صحنه خواهد بود که با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی و برای تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل به صحنه آمده و مانند همیشه پیشتیبان کشور، انقلاب ولایت فقیه خواهند بود.
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مشهد ساعت 8:30 روز دوشنبه از میدان 15 خرداد به طرف حرم مطهر رضوی برگزار می شود. راهپیمایان پس از اجتماع در صحن جامع رضوی از بیانات آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس بهره مند شده و در پایان قطعنامه قرائت می شود.
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در بیاینه ای نوشت: مردم ایران اسلامی در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب خود را گرامی می دارند که دشمنان قسم خورده این انقلاب الهی از تمام ابزارها و روشهای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برای فشار بر مردم در جهت تغییر باورها و اراده آنان بهره می گیرند.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: امت ایران اسلامی با ایمان به مسیر چهل ساله خود و با دوری از غربزدگی و وادادگی به مکتب غرب در دوران شکوفایی و پیروزی قرار دارد و با امید به آینده ای روشن با حفظ هویت انقلابی خود و در سایه سار ولایت فقیه و رهبری داهیانه و عالمانه حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی در مسیر خود به پیش می رود.
در بیانیه دادگستری کل خراسان رضوی نیز آمده است: 22 بهمن بانگ عدالت، آزادی و استقلال خواهی ملت ایران است. بانگی با ‌پشتوانه هفتاد سال مبارزه در مسیر مشروطه ‌خواهی و با تکیه بر خواست عمومی برپایی جمهوریت در سایه تعالیم بلند اسلام که طنین آوازه‌اش دیوار بلند تاریخ ایران را لرزاند و هیمنه حاکمیت بی‌اعتنا به مردم را فروریخت.
این بیانیه می افزاید: اکنون که در چهل ‌سالگی انقلاب شکوهمندمان قرار گرفته ‌ایم زمان آن فرارسیده که دستمان را باز به سوی مردم دراز کنیم، مردمی که ستبرترین سنگرهای نظام در روزهای سختی بوده ‌اند و مستحکمترین ستونهای امیدمان در روزهای تنگنا هستند.
شورای اسلامی شهر مشهد هم با صدور بیانیه ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن آورده است: این نهاد بر این باور است که از سویی با تمرکز به از میان بردن ناکارآمدیها و اصلاح مسیرهای غلط گذشته و از سوی دیگر با تقویت نقاط قوت و دنبال نمودن مجدانه مسیرهای درستی که از گذشته تا به امروز درکشور جریان داشته، می ‌توانیم به آسانی از مشکلات عبور نموده و به سوی روشنترین افقهای ممکن گام برداریم.
شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر آرمانهای ملت بزرگ ایران، بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب از عموم شهروندان دعوت می‌ کند به صفوف وحدتبخش راهپیمایی 22 بهمن بپیوندند تا پیام اتحاد بزرگ ملیمان را به گوش جهانیان و دشمنانی که در کمین انسداد توفیقات و مسیر آرزوهایمان نشسته‌ اند طنین‌ انداز نماییم.
اداره فرودگاههای مشهد نیز در بیانیه خود آورده است: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام، خواستگاه ارزشهای اسلامی، مطلع رهایی ملت ایران است که با فرا رسیدن 22 بهمن بار دیگر فرزندان انقلاب قصیده شورانگیز عاشورایی مسلکان فجرآفرین را با نغمه های ایثار و شهادت می نوازد و جهانیان را بهت و حیرت غوطه ور می کنند.
3027/7507/7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يوم الله 22 بهمن راهپيمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بهار ۱۴۰۴، در کنار یک شهر ایمن، سرسبز و بانشاط باید برای تحقق و نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(عج) تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، ایمان فرهمندی عصر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۳ که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونان و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: خدمت در شهر امام‌رضا (ع) به زائران و مجاوران امام رضا (ع)، توفیق والایی است و خداوند را از این حیث شاکر هستیم.

وی افزود: مشهد مقدس در استقبال از بهار، شهری مثال‌زدنی، زیبا، سرسبز و تمیز و ایمن بود و انتظاری جز این هم از شهر امام‌مهربانی‌ها و جهان‌شهر برکت و کرامت که دومین کلانشهر کشور است، نداریم؛ از تمامی ارکان دخیل در این رویداد فاخر کمال تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه استقبال از بهار، مسیری ۲۰ ساله را با فراز و نشیب‌های بسیار پشت سر گذاشته و هر دوره آموزه‌های بسیاری را داشته است، عنوان کرد: امسال بهار طبیعت مقارن با بهار قرآن، بهار مشارکت اجتماعی در انتخابات و بهار مقاومت اسلامی بود.

تصریح کرد: جهان پیوسته در حال تغییر است و امروز شاهد اهتزاز پرچم کشورمان در مقابل کاخ سفید و سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل در سراسر دنیا هستیم.

فرهمندی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معادلات جهان را بهم ریخته، اسرائیل را خار کرده و آمریکا را به چالش کشیده، گفت: سال آینده شاهد حضور زائرانی از نقاط مختلف دنیا در مشهد مقدس خواهیم بود؛ نوروز ۱۴۰۴ باید شهری در تراز مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: امروز نگاه دنیا به کشورمان و مشهدالرضا (ع) نگاه متفاوتی است و باید برنامه‌ریزی سال آینده به نحوی باشد که بدانیم با چه چالش و سوالی برای پاسخگویی به زائر مواجهیم‌.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهار کرد: بهار ۱۴۰۴، در کنار یک شهر ایمن، سرسبز و بانشاط باید برای تحقق و نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی (عج) تلاش کنیم.

کد خبر 751201

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی