Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در ابلاغیه‌ای به پنج معاون و مدیر خود بر اشراف بیشتر به نحوه خدمت‌رسانی و جلب رضایت بیماران و شاغلان حرف پزشکی در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، در ابلاغیه دکتر سعید نمکی خطاب به دکتر حریرچی، قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، دکتر جان بابایی، معاون درمان، دکتر رئیسی، معاون بهداشت، دکتر توکلی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و دکتر جهانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی آمده است:

«پیرو مذاکرات حضوری جهت اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران و همکارانمان در سراسر کشور ضروری است موارد ذیل پیگیری شود:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای نظارت بر ارزیابی استان با حضور پنج نفر از افراد ذیصلاح متشکل از نماینده سازمان نظام پزشکی، نماینده انجمن‌های علمی و یا سازمان‌های مردم نهاد عرصه سلامت در سطح استان و سه نفر از همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود. اسامی افراد پیشنهادی قبلاً به اینجانب اعلام گردد.

۲. شورای نظارت و ارزیابی مرکزی با حضور نماینده محترم سازمان نظام پزشکی، نماینده محترم مجمع انجمن‌های علمی، معاون محترم درمان، معاون محترم بهداشت، مدیرکل محترم بازرسی و دو نفر با معرفی اینجانب تشکیل شود.

۳. سازوکار مناسب جهت نظارت مستمر بر دستگاه‌های تحت مدیریت تنظیم و ارائه گردد.

ضرروی است داشبورد مدیریتی مبتنی بر سطح بندی اطلاعات مورد نیاز برای سطوح نظارتی تعریف و اجرایی شود.

به کارگیری کلیه ظرفیت‌ها همچون تبادل پیامک با ارباب رجوع، نصب صندوق در مراکز مهم و تعیین رابط جهت انتقال موارد به شوراهای نظارت استانی و مرکزی مؤثر خواهد بود. امیدوارم ظرف یک هفته آتی نحوه اعمال موارد فوق را توسط همکاران ارجمند دریافت کنم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد حمله نظامی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه احتمالا منجر به «حمام خون» خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تدروس ادهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت گفت: ما به شدت نگران این هستیم که عملیات نظامی گسترده اسرائیل در رفح در جنوب نوار غزه به حمام خون منجر شود و ضعف سیستم بهداشتی در غزه را افزایش دهد.

براساس گزارش المیادین، کشورهای اروپایی، سازمان ملل و آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته‌اند طرح حمله به شهر رفح را کنار بگذارد اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم همچنان بر حمله به این شهر به بهانه از بین بردن حماس تاکید دارد.

به گفته ینس لارکه، سخنگوی دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل حمله به رفح علاوه بر تلفات انسانی به منزله یک ضربه قوی به روند کمک رسانی در سرتاسر نوار غزه است چرا که گذرگاه رفح در قلب عملیات بشردوستانه است.

به گفته سازمان جهانی بهداشت، این سازمان و شرکای آن به شکل فوری برای ازسرگیری خدمات پزشکی تلاش می‌کنند اما سیستم پزشکی نمی‌تواند با افزایش مجروحان و شهدا در صورت انجام حمله به رفح تعامل داشته باشد.

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد سه بیمارستانی که در حال حاضر به صورت جزئی فعالیت می‌کنند در صورت حمله به رفح به سرعت از کار می‌افتند و استفاده از بیمارستان اروپایی در غزه نیز ممکن نخواهد بود.

سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد: در صورت وقوع عملیات اسرائیل در جنوب غزه ما مراکز پزشکی جدیدی را در مرکز و شمال غزه و یک بیمارستان میدانی جدید در رفح ایجاد می‌کنیم.

سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد مقادیر زیادی از تجهیزات پزشکی انبار شده در رفح را به یک انبار جدید در نزدیکی شمال غزه منتقل کرده است.

این سازمان خواهان آتش‌بس در غزه برداشتن موانع برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله به رفح
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است