Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:39:21 GMT

مجمع جهانی شیرخواران حسینی شهادت زکریا را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۶۶۰۱

مجمع جهانی شیرخواران حسینی شهادت زکریا را محکوم کرد

مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی با انتشار بیانیه‌ای از همه آزادگان جهان خواسته با فریاد خود مانع از پایمال شدن خون زکریا کودک شهید بی‌گناه شوند.

به گزارش ایسنا، به تازگی رسانه‌های عرب زبان، خبر شهادت یک کودک ۷ ساله به نام "زکریا" را منتشر کردند. در پی انتشار این خبر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

و مَن قُتِلَ مَظلوماً فَقَد جَعَلنَا لِوَلِیّهِ سُلطَاناً

بار دیگر دست حرمله بن کاهل اسدی لعنت الله علیه از آستین وهابیّت بیرون آمد و با ذبح کودکی بی گناه در مدینه النبی صلی الله علیه وآله و سلم، پیام حقد و کینه یزیدیان عصر را، به حسینیان آزاده در جهان رساند.

پیامی که همچون تیر سه شعبه حرمله، نه تنها به دنبال دریدن گلوی حق خواهی کودکان است بلکه قلب مادرانی که در دامان خود سربازان ظهور را پرورش می‌دهند، نشانه گرفته. ای فرزندان بنی‌امیه! مسلمانان و آزادگان جهان پیام کودک کشی شما را دریافت کردند، ولی اصرار و ابرام شما بر سبوعیت و وحشی‌گری، چشم متعجبان را به اندازه‌ی طول تاریخ باز نگه داشته است.

از آنجایی که خون شهید شیرخوار کربلا، هنوز در جوش و خروش خونخواهی است، امروز زکریای شهید، با خون خود، برائت از سردمداران کودک کش وهابیت را در گوش جهانیان فریاد می‌کند.

مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام از تمامی نخبگان منابر شیعه، مسئولین رسانه‌های دیداری – شنیداری و خبری، تمامی آزادگان جهان و تمامی مادرانی که کودکان خود را برای سربازی منجی عالم بشریت، در دامان خود می‌پرورانند، درخواست می‌کند، با فریاد خود مانع از پایمال شدن خون این کودک بی گناه شوند.

باشد که با این خروش خونخواهی، زمینه ساز برچیدن بساط ظلم و کفر، و مرهمی بر قلب زخم خورده‌ی منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم اروحنا له الفداء باشیم.»

زکریا کودک ۷ ساله شیعه که به همراه مادرش برای زیارت مرقد مطهر رسول اکرم (ص) به مدینه می‌رفت. پس از اینکه راننده تاکسی وهابی سعودی متوجه می‌شود زکریا و مادرش شیعه هستند، با شیشه شکسته ماشین، کودک معصوم را مقابل چشمان مادرش به جرم شیعه بودن ذبح می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کودک عربستانی مجمع جهانی حضرت علی اصغر ع وهابیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه

به گزارش قدس آنلاین، دفتر رسانه‌ای دولتی فلسطین در غزه اعلام کرد که در طول ۲۰۰ روز از نسل‌کشی مردم غزه،۳۰ کودک فلسطینی به دلیل گرسنگی در این منطقه به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی در ۳ مورد جنایت جدید، ۳۲ شهروند فلسطینی را در نوار غزه شهید و ۵۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

براساس این بیانیه، از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۴ هزار و ۱۸۳ فلسطینی در غزه شهید و ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر دیگر مجروح شده اند.

گفتنی است؛ گروه‌های مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در پاسخ به چندین دهه جنایات رژیم صهیونیستی عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل انجام دادند و این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، بطور وحشیانه اقدام به بمباران این منطقه تحت محاصره کرد و پس از مدتی، حملات زمینی خود را آغاز کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از همان آغاز هدف اصلی خود از جنگ علیه نوار غزه را بازگرداندن اسیران صهیونیستِ در نزد مقاومت و نابودی جنبش حماس اعلام کرد اما در نهایت، بعد از ۴۸ روز مجبور شد که به آتش بس موقت تن داده و از راه مذاکره با همین جنبش حماس تعدادی از اسرای خود را در مقابل اسرای فلسطینی آزاد کند.

رژیم صهیونیستی سپس با آغاز مجدد جنگ علیه غزه اعلام کرد که هدف از این اقدام فشار بر جنبش حماس برای آزادی سایر اسیران صهیونیست و نابودی کردن این جنبش است اما جنبش حماس نیز در مقابل اعلام کرد که تا زمانی که یک آتش بس دائمی و پایدار برقرار نشود، اسیران صهیونیست آزاد نخواهند شد و آزادی آنها نیز از طریق تبادل با اسیران فلسطینی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • پروژه جعل تاریخ شیعه
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه