Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی «تئاتر فجر»، نمایشگاه مسابقه‌ عکس و پوستر این دوره از جشنواره «تئاتر فجر»، سه‌شنبه ۲۳ بهمن ساعت ۱۶ در مجموعه‌ فرهنگی هنری صبا افتتاح می‌شود.

نمایشگاه مسابقه‌ عکس در گالری لرزاده و نمایشگاه مسابقه‌ پوستر در گالری فرشچیان این مجموعه فرهنگی برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه‌ عکس سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی «تئاتر فجر» به مدیریت سیامک زمردی‌مطلق و داوری رضا معطریان، عباس کوثری و هادی نوید و همچنین مسابقه‌ پوستر به مدیریت ابراهیم حسینی و داوری فرزاد ادیبی، ساعد مشکی و صالح تسبیحی در جریان است.

این گزارش حاکی است، 61 اثر و پنج مجموعه از 34 هنرمند طراح، به بخش مسابقه‌ پوستر راه یافته‌اند و مجموعه‌ ۶۴ عکس از ۴۵ عکاس به بخش مسابقه‌ عکس که به ترتیب تحت عنوان کتاب «اعلان» و کتاب «لحظه‌ جادویی» از سوی سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی «تئاتر فجر» به چاپ رسیده‌اند.

اعلام اسامی برگزیدگان و اهدای جوایز مسابقه‌ عکس و پوستر تئاتر جشنواره‌ سی و هفتم در مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی «تئاتر فجر» انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود، سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی «تئاتر فجر» به دبیری نادر برهانی‌مرند از ۲۲ بهمن تا چهار اسفند ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت