Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@17:39:25 GMT

چرا قاتل دماوندی پس از 5 سال اعدام نشد ؟

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۶۷۷۰

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از بخشش یک محکوم به قصاص در پای چوبه دار خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، حسن ابراهیمی بسابی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از بخشش قاتل در پای چوبه دار و با تلاش دادسرای این شهرستان خبر داد و گفت: حدود پنج سال پیش قتلی اتفاق افتاده بود که تحقیقات منجر به دستگیری قاتل و صدور حکم قصاص برای این فرد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: طی این مدت تلاش شد که از خانواده اولیای دم کسب رضایت صورت گیرد تا بتوانیم جان یک انسان را نجات دهیم تا اینکه در سحرگاه اجرای حکم در پای چوبه دار خانواده مقتول اعلام رضایت کرد و اعلام داشت که این رضایت به سبب تلاش‌های دستگاه قضایی جهت احقاق حق و رساندن اجرای عدالت و حکم به مرحله اجرا بوده است.

وی با اشاره به لزوم دوری از تصمیمات احساسی و زیاده خواهی گفت: فرد قاتل از اقدام خود بسیار نادم و پشیمان بود و اصرار بر عمل خلافش نداشته است از این رو ما نیز برای کسب رضایت اولیای دم تلاش کردیم تا انسانی را نجات دهیم و در این مورد نهایت تلاش خود را به کار بستیم و بزرگواری را از خانواده اولیای دم دیدیدم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث قاتل حوادث قاتل اخبار حوادث دادستان عمومی و انقلاب دماوند قاتل شهرستان چوبه دار عکس تصاویر پسر فیلم اعدام جوان دختر مرد صبح تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله