Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر و تهیه‌کننده سینما معتقد است عده‌ای فیلمساز، ذائقه مخاطب را معطوف سینمای مستهجن با شوخی‌های جنسی کرده‌اند، به همین دلیل هم هست که اکثریت خاموش مردم در خانه‌ها نشسته‌اند و از سینما ناامید شده‌اند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا شجاع نوری بازیگر فیلم سینمایی «سونامی» و تهیه کننده «بنفشه آفریقایی» درباره دغدغه‌های سینمایی خود اظهار داشت: من اگر دلم برای سوژه‌ای بتپد آن را می‌سازم، اما برای صرف گیشه فیلم نمی‌ازم آن هم در صورتی که قصه زشتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شجاع نوری با اشاره به اینکه پخش «بنفشه آفریقایی» به دست سیمای مهر است، گفت: سیمای مهر یکی از شرکای ما است و فکر می‌کنم برنامه‌ریزی برای پخش و اکران آن هم برای اوایل سال آینده باشد.

وی با اشاره به ذائقه مخاطبان این روز‌های سینما گفت: یک عده این ذائقه را معطوف سینمای مستهجن با شوخی‌های جنسی کرده‌اند، به همین دلیل هم هست که اکثریت خاموش مردم در خانه‌ها نشسته‌اند و از سینما ناامید شده‌اند، اگر مردم بتوانند فیلم‌هایی ببینند که ارتباط دلی با زندگی آن‌ها برقرار کنند و سینمایی باشد که به شعور مخاطب احترام می‌گذارد، مطمئنا دست از سر فیلم‌های کمدی برمی‌دارند و به سینما امیدوار می‌شوند.

شجاع نوری در ادامه افزود: ما اگر ادعای فرهنگ داریم، باید سینمایی کار کنیم که صرفا وقت مخاطب را نگیرد.

وی درباره پیش‌بینی خود از گیشه «بنفشه آفریقایی» گفت: اگر بتوانیم اطلاع رسانی صحیح درباره این فیلم و موضوع آن به مردم داشته باشیم، حتما موفق خواهیم بود. نمی‌گویم فیلمم پرفروش خواهد شد یا رکورد‌ها را جابه‌جا می‌کند، اما اگر به مخاطب خوب اطلاع‌رسانی کنیم، حتما مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

شجاع نوری اظهار داشت: فیلم ما، مخاطب کار‌های کمدی را نخواهد داشت بنابراین ما آن‌ها را نخواهیم داشت، همچنین این فیلم هیاهویی هم نخواهد داشت و با اسپری فلفل فرق می‌کند، باید بویش پخش شود تا مخاطب را جذب کند.

وی پیام این فیلم نامتعارف را انسان بودن به شمار آورد و گفت: هزینه‌های بنفشه آفریقایی را خودم تقبل کردم، ۲۰ درصد سیمای مهر با همراهی زیاد تقبل کردند و این هم حاکی از نگرششان به درام ما بود. در ابتدا، چون در اولویت بنیاد فارابی نبودیم، ما از آن‌ها حمایتی نگرفتیم، اما بعد که فیلم تمام شد و فشار‌های مالی هم روی ما زیاد بود به ناچار دست به دامن فارابی شدیم و ۲۰ درصد از سهم فیلم را هم فارابی خرید و باقی هم توسط خودم تهیه شد.

شجاع نوری اظهار داشت: ساختمان فیلم آماده نبود، ما هزینه برای ساخت فیلم و طراحی صحنه زیاد کردیم، همه فکر می‌کنند همه چیز سرجایش بوده است، یک خانواده بیرون رفتند و ما آنجا رفتیم! اما اینطور نبود به همین دلیل هم در برآورد‌های بعد از ساخت ما یک و نیم میلیارد تومان هزینه کردیم، اما دوستان یک میلیارد به نظرشان می‌آید و به همین دلیل هم ۲۰ درصد خریداری شد که برای همان هم ما ممنون هستیم. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر جشنواره فجر علیرضا شجاع نوری فیلم های جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه رادیو در بین مردم، بر لزوم توجه به کیفیت‌بخشی به محتوا در مقابل کمیت برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی حیدری صبح امروز در دورهمی خانواده رادیو بوشهر در روز رادیو با بیان اینکه رادیو، در میان مردم محبوبیت خاصی دارد، اظهار داشت: فعالان این عرصه از توانمندی بالایی برخوردار هستند که خدمت آنان درخور تحسین است.

وی رادیو را مؤثرترین وسیله ارتباطی با مردم در جامعه دانست و با اشاره به اهمیت و جایگاه رادیو در بین مردم، بر لزوم توجه به کیفیت‌بخشی به محتوا در مقابل کمیت برنامه‌ها تأکید کرد.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر اضافه کرد: موضوع پژوهش برنامه‌ای از ارکان تولید محتوای مؤثر و مخاطب‌پسند برنامه‌سازان رادیو است که باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

قائم مقام صدا و سیمای استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه رادیو به عنوان یک رسانه گرم که از وضوح بالایی در انتقال پیام به مخاطب برخوردار است، گفت: رادیو همیشه جایگاه مخاطب خود را در مواجهه با تغییرات ماهیت و ساختاری نسبت به سایر رسانه‌ها داشته است. نقش رادیو به عنوان رسانه بحران نقش متمایز و برجسته‌ای است که اثربخشی آن در شرایط خاص و سهولت دسترسی آسان و اعتماد مخاطب به آن از شاخص‌های ویژه این رسانه دوست داشتنی است.

در ادامه کارکنان رادیو بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکاران فقید و پیشکسوتان با بیان انتظارات و پیشنهادات خود خاطرات دوران کاری خود را نقل کردند.

در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی و متعهدانه همکاران و بازنشستگان رادیو تقدیر شد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • جزئیات پرونده‌های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • جزییات پرونده های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس