Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از آماده باش تمامی نیروهای امدادی پس از وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در بندر پهل و لافت نیز خبر داد.

‌علیرضا صفا ایسینی در گفت و گو با ایسنا، افزود: پس از وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در منطقه لافت نیز تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر هرمزگا ن و نیروهای امدادی در منطقه مستر و در حال ارزیابی این زلزله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خسارت‌ها تاکنون تنها به ترک خوردگی برخی منازل در بندر پهل و لافت ختم می‌شود و خسارت جانی نیز گزارش نشده است، تصریح کرد: هم اکنون تیم‌های ارزیاب این جمعیت در حال بررسی خسارت‌ها هستند.

صفا ایسینی در خصوص کلیپی که نشانگر ترک خوردگی اسکله بندر لافت است، تصریح کرد: این موضوع امری طبیعی است زیرا بر روی منطقه گسل قرار داشته و ترک خوردگی طبیعی بوده و فعالیت اسکله همچنان برقرار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر فرماندار شهرستان بندرخمیر در بندر هل و معاون فرماندار قشم در بندر لافت مستقر و در حال بررسی اتفاقات هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در پایان با بیان اینکه به دلیل پیش بینی بارندگی طی روزهای اخیر و حضور گردشگران تیم‌های امدادی در آمادگی کامل به سر می‌بردند، خاطرنشان کرد: مشکل قطعی برق در برخی مناطق شهرستان قشم برطرف و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز در منطقه لافت در قشم زلزله‌ای به قدرت ۵. ٢ ریشتر اتفاق افتاد. زلزله در عمق ١٠ کیلومتری زمین رخ داد و بنابر اعلام اعلام مجتبی خالدی - سخنگوی سازمان اورژانس کشور پنج تیم ارزیاب و بالگرد اورژانس هوایی جهت بررسی و ارائه خدمات لازم احتمالی به این منطقه اعزام شده‌اند.

 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله لافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تقی پاشایی گفت: با توجه به عمر بالای لوله‌ها و فرسودگی لوله‌های خطوط انتقال مجتمع ۳ روستایی ارسی (ارسی، چشمه، آغبلاغ ولدیان) که دچار ترکیدگی‌های زیاد بود و همچنین گرفتگی لویل‌ها برا اثر رسوب بود، اصلاح آن در دستور کار قرار گرفت.
پاشایی تصریح کرد: اجرای خط انتقال و مخزن ۲۰۰ متر مکعبی توسط امور عشایر انجام و بعد از تحویل پروژه اتصال مخزن به خطوط انتقال از طریق ایستگاه‌های پمپاژ توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در ۷ نقطه به انجام رسید.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مخزن قدیمی روستای آغبلاغ ولدیان در کد ارتفاعی مناسبی احداث نشده بود و بالادست روستا همواره با مشکل قطعی آب و افت فشار آب روبرو بودند، با بهره برداری از مخزن این مشکل آب در این روستا نیز رفع شد.
سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی افزود: با اصلاح سایز و عمق لوله گذاری و احداث شیر‌های هوا و تخلیه از قطعی آب شرب در روستا‌های مجتمع ارسی جلوگیری و همچنین وقوع اتفاقات پی در پی در خط انتقال نیز مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد