Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های مناطق غرب مازندران، گفت: انتقال آب دریای خزر به سمنان غیرعلمی است. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، شمس‌الله شریعت‌نژاد امروز در همایش شهری و روستایی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوعات زباله، فاضلاب و زیرساخت‌ها سه راه‌آورد منفی در شمال کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گزارشی اعلام شد که روزانه شش هزار و 700 متر مکعب فاضلاب وارد ساحل تنکابن می‌شود که فاجعه‌آور بوده و مدیریت یکپارچه برای اجرای طرح مدیریت پسماند در غرب مازندران جدی شود.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتقال آب خزر به سمنان غیرعلمی و  غیرعقلانی است که امکان انجام آن وجود ندارد و علم و عقل این بحث را قبول نمی‌کند و احساس می‌شود این مباحث سیاسی باشد.

درخواست نماینده مردم بابلسر ‌از رئیس‌جمهور برای جلوگیری از ‌انتقال آب دریای خزر‌ ‌‌+فیلم‌دولت پروژه انتقال آب به خراسان جنوبی را آغاز کند‌30 درصد از شبکه انتقال آب روستایی در گلستان نیاز به بازسازی دارد

شریعت‌نژاد گفت: پس از سال‌ها آزادراه تهران شمال به همت دولت به‌زودی افتتاح می‌شود اما این دغدغه ایجاد شده که آمادگی و زیرساخت ورود این حجم مسافر را به منطقه نداریم و باید تدبیری ویژه اندیشیده شود.

این عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: انتخاب استانداری بومی و آشنا به مباحث استان از سوی وزیر کشور انتخابی بسیار به‌جا بود که قابل تقدیر است. مردم شمال کشور در سطح کشور و غرب مازندران در سطح استان پس از انقلاب دچار تبعیض و بی‌مهری شده که باید این نگاه تبعیض‌آمیز کنار برود.

شریعت نژاد با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم سرایدار عده‌ای سرمایه‌دار شویم گفت: اجرای ناصحیح طرح هادی در روستاها و طرح تفضیلی در شهرها مشکلاتی ایجاد و نگاه‌های سلیقه‌ای در این طرح وجود دارد.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید امیر حسین موسوی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از این بود که خودرو حامل مقادیری تریاک از استان‌های شرقی به سمت تهران در حرکت است.

وی ضمن بیان اینکه پس از مشخص شدن زمان، مکان تحویل و نحوه انتقال هماهنگی‌های لازم به انجام رسید، افزود: با اقدامات هوشمندانه پلیس خودرو دنا شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ضمن بیان اینکه خودرو دنا در گردنه آهوان محور دامغان_سمنان توقیف شد، ابراز داشت: در بازرسی از خودرو چهار کیلو و ۷۷۳ گرم تریاک کشف شد.

موسوی ضمن بیان اینکه با کشف محموله راننده و سرنشین دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی ضمن بیان اینکه در این مأموریت یکی از مهره‌های توزیع مواد مخدر در کشور دستگیر شد، افزود: انهدام شبکه قاچاق مواد مخدر اقدام مهمی که پلیس برای پیشگیری از آسیب اجتماعی در رأس برنامه‌های خود دارد.

کد خبر 6087607

دیگر خبرها

  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)