Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@19:59:47 GMT

قیمت گوشت آنلاین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۷۸۹۸

 

رضا سالمی با بیان اینکه عملیات اجرایی فروش اینترنتی گوشت به وزارت صنعت واگذار شده است، گفت: مسئولان وزارت صنعت به دنبال ساز و کار مطلوب تری برای اجرای این طرح هستند. 

به گفته وی در مجموع سه سایت این کار را انجام خواهند دارد. وی اضافه کرد: این سایت ها در حال حاضر مراحل عملیاتی کردن فروش اینترنتی خود را سپری می کنند و باید تضامین لازم را برای انجام این طرح بیاورند تا بتوانند اقدام به فروش آنلاین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه مردم برای خرید گوشت از این سایت ها وارد سامانه شده و کدپستی و کد ملی خود را واردکرده و اقدام به خرید می‌کنند، خاطرنشان کرد: سپس مصرف کنندگان کالای مدنظرشان را انتخاب می کنند و اگر مایل باشند می توانند هزینه آن را به صورت آنلاین بپردازند در غیر این صورت می توانند در زمان تحویل کالا، بهای آن را پرداخت کنند.

وی، قیمت هر کیلوگرم مرغ را ۸۹۰۰ تومان و هر شانه تخم مرغ را ۱۳۸۰۰ تومان اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، کسانی که در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند در ماه فقط یک بار اجازه ورود به این سامانه با همان کد ملی و کدپستی را دارند و قیمت گوشت منجمد گوساله با قیمت ۲۹ هزار تومان و گوشت گوسفندی با توجه به قطعات و کشور واردکننده از ۳۶ تا ۴۴ هزار تومان عرضه می‌شوند و بسته‌های تحویلی ۱.۵ تا ۲ کیلوگرم است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استان تهران صنعت گوشت قیمت قیمت گوشت آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۰:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و خیرونا امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز بارسلونا و خیرونا

لالیگا اسپانیا (خیرونا - بارسلونا) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750456

دیگر خبرها

  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین