Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:33:27 GMT

سند چشم انداز را در عرصه علم و فنآوری پشت سرگذاشته ایم

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۷۹۹۶

سند چشم انداز را در عرصه علم و فنآوری پشت سرگذاشته ایم

به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی روز یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی پارک علم و فنآوری قزوین گفت: خوشبختانه ما در علم و فناوری جلوتر از سند چشم انداز هستیم  و در علوم هسته ای، نانو تکنولوژی، دانش هسته ای جایگاه ویژه ای داریم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پارکهای علم و فنآوری امروزه نقش موثری در ارتقا این بخشها ایفا کرده اند اما در این حوزه حلقه مفقوده ای داریم و آن پایشن بودن سرعت تبدیل علم به ثروت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اظهارداشت: به نظر می رسد باید یک هم افزایی علمی در پارکها داشته باشیم و ایده های خوب و پسندیده را به محصول تبدیل کنیم تا به ثروت و درآمد اقتصادی برسیم و کارها توجیه پذیر باشد.

وی اضافه کرد: قزوین جایگاه رفیعی در کشاورزی و صنعت دارد اما در کنار صنعت و کشاورزی هنوز صاحبان صنایع به این باور نرسیده اند که باید در دل صنعت و کشاورزی ایده ها پیاده شود.

محمدی گفت: هم دولت در لایحه بودجه باید نگاه ویژه داشته باشد و هم مجلس حمایت کند تا از این علم تولید شده به محصول و سپس کسب ثروت برسیم.

کد خبر 4538727

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک علم و فناوری داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: تخریب و قلع و قمع ۹ بنای غیرمجاز مربوط به روستای گلدره و حسام آباد این شهرستان بوده که پس از صدور احکام قضایی منجر به آزادسازی اراضی کشاورزی و بازگشت به چرخه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تخریب بنا‌های غیرمجاز در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و خرد شدن اراضی کشاورزی و با اتکا به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها انجام شد.

حسنی تاکید کرد: بنا‌های غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دستگاه قضایی، یگان حفاظت از اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، مرکز جهاد کشاورزی کوهین و نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری به مرحله اجرا درآمده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • امکان کاهش ۲۰ درصدی ضایعات برداشت گندم با روش‌های علمی
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور