Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-27@17:08:33 GMT

رکورد تولید سالیانه آهن اسفنجی شکسته شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۸۱۳۲

رکورد تولید سالیانه آهن اسفنجی شکسته شد

در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با تلاش کارکنان واحد احیا مستقیم شرکت فولاد هرمزگان، رکورد تولید سالیانه آهن اسفنجی در این شرکت شکسته شد.

 

قویدل مدیر احیا مستقیم با اعلام این خبر گفت: با تلاش همکاران در کلیه واحدهای عملیاتی و ستادی توانستیم رکورد جدیدی را در تولید آهن اسفنجی به ثبت برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به تولید سالیانه آهن اسفنجی در سال ۹۶ گفت: ما در سال گذشته ۱۵۰۰۴۰۶ تن آهن اسفنجی تولید کردیم و امسال با تلاش و کوشش همکاران توانستیم در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ با تولید ۱۵۰۱۵۰۸ تن آهن اسفنجی رکوردجدیدی را در تولید سالیانه آهن اسفنجی در شرکت فولاد هرمزگان به ثبت برسانیم.

 

قابل ذکر است واحد احیامستقیم فولاد هرمزگان در اذرماه سالجاری نیز توانسته بود در تولید اهن اسفنجی رکوردهای جدیدی را در مدول Aو مجموع دو مدول BوA به ثبت برساند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تا پیش از این رکورد سنگین‌ترین مشت در اختیار الکس پریرا، قهرمان برزیلی دسته میان وزن مبارزات آزاد بود که مشت او ۱۹۱ هزار و ۷۹۶ واحد PI قدرت داشت (واحد قراردادی تعیین شده از سوی مؤسسه عملکرد UFC برای سنجش میزان قدرت ضربات مشت) و پیشتر از او هم فرانسیس انگانو مبارز کامرونی UFC با مشتی به قدرت ۱۲۹ هزار و ۱۶۱ واحد رکورددار بود که در زمان ثبت آن رکورد در سال ۲۰۱۷ دانا وایت، رئیس مسابقات UFC قدرت مشت او معادل ۹۶ اسب بخار یا هم اندازه نیروی وارد شده از فرود یک چکش ۵ کیلویی از بالای سر انسان دانست.

ادی هال بریتانیایی اکنون رکوردی جدید را به ثبت رسانده و مشتی به دستگاه مخصوص سنجش قدرت ضربات وارد کرد که ۲۰۸ هزار و ۹۰۱ واحد PI قدرت داشت. او در روزهایی موفق به ثبت رکوردی جدید برای سنگین‌ترین مشت تاریخ شد که در حال آماده کرده خود برای یک مبارزه ۴ جانبه MMA در قطر است. هال ۳۶ ساله سال ۲۰۲۲ برای مدت کوتاهی وارد عرصه بوکس شد اما پس از مغلوب شدن برابر هفتور بیورنسن ۳۵ ساله در یک مبارزه نمایشی، به مبارزات UFC رو آورد و در کنار تام آسپینال، قهرمان سنگین وزن این رشته شروع به تمرین کرد.

کد خبر 847272 منبع: تسنیم برچسب‌ها مردان مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند