Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:47:22 GMT

پروژه پل گیودری در شهر رفسنجان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۸۳۶۱

پروژه پل گیودری در شهر رفسنجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار رفسنجان ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح این پروژه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که یک پروژه انسان محور و محرک توسعه امروز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به همراه تعداد زیادی از پروژه های دیگر در شهر رفسنجان تقدیم همشهریان عزیزمان می شود.

محمدرضا عظیمی زاده سرعت عمل و کیفیت اجرای پروژه پل گیودری را در رفسنجان یک رکورد دانست و گفت: از همه کسانی که کمک کردند تا احداث این پل ظرف ۶۰ روز به ثمر نشسته و به بهره برداری برسد تشکر می کنم که اجرای این پروژه یک نوع رکورد در شهر رفسنجان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه کاملاً بومی توسط نیروهای خدوم شهرداری رفسنجان اجرا شده و همراهی و همکاری مردم را در طول اجرا به همراه داشته است.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: شهر رفسنجان در آستانه یک خیز بلند است، اتفاقی در حال رخ دادن در شهر است که شاید سرعت پیشرفت شهر رفسنجان نسبت به خیلی از شهرهای دیگر بالاتر است که به عزم، اراده و همدلی که بین مردم و مسئولان در این شهرستان و شهر وجود دارد برمی گردد.

عظیمی زاده ابراز داشت: این هماهنگی، همسویی و همدلی که بین مردم و مسئولان است و حمایتی که از سوی شورای اسلامی شهر از شهرداری رفسنجان انجام می شود اگر نتیجه ای غیر از این داشت باید تعجب می کردیم و طبیعتاً این همراهی و حمایتی که از فعالیت در شهر می شود نتایج بسیار خوب و پرباری را در آینده نیز به همراه خواهد داشت.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: شعار ما در بودجه سال ۹۷ شهرداری رفسنجان، افتخار به رفسنجانی بودن بوده است، مردم رفسنجان باید افتخار کنند که در شهری مثل رفسنجان زندگی می کنند.

عظیمی زاده ادامه داد: سال ۹۸ را با شعار دیگری شروع می کنیم که سه شعار را برای سال ۹۸ به شورای اسلامی شهر پیشنهاد دادیم که یکی بحث شادی است چرا که شهروندان باید شاد بودن را در شهر تجربه کنند.

وی ادامه داد: تعهد شهروندان و مسئولان به شهر خود و اینکه ما به رفسنجان که بستری را برای زندگی پررفاه و با آسایش ما فراهم کرده متعهد باشیم و همچنین حس افتخار به رفسنجانی بودن دو شعار پیشنهادی دیگر ما برای سال ۹۸ می باشد.

عظیمی زاده با بیان اینکه شهروند رفسنجانی نباید هنگامی که مهمانی از خارج از شهر داشت خجالت بکشد، عنوان داشت: باید اینقدر فضای سبز و فضای تفریحی برای میهمانان خود داشته باشیم که وقتی کسی وارد شهر رفسنجان شد سردرگم نباشیم که او را برای تفریح کجا ببریم.

وی تصریح کرد: شهرداری به همراه شورای اسلامی شهر عزم و اراده راسخی دارند که به این موضوعات برسیم و به همین ترتیب پروژه ها را تعریف کرده ایم.

شهردار رفسنجان به برخی پروژه های شهرداری در راستای شهری انسان محور اشاره کرد و یادآور شد: احداث محور گردشگری و فرهنگی خیابان بنفشه، احداث تعداد زیادی پارک ها درون محله ای، پارکهای بزرگ و کوچک در شهر در حال ساخت است و در حوزه های مختلف در شهر با طراحی پرسنل شهرداری و با اجرای پیمانکاران خود شهر در حال کار هستیم.

عظیمی زاده با بیان اینکه ساماندهی آسفالت با جدیت در حال اقدام و پیگیری است، اظهار داشت: بحث پیاده روسازی در راستای انسان محوری شهر با جدیت در حال اقدام است، پروژه های روشنایی در سطح شهر برای اولین بار تجربه می شود و شهرداری در این زمینه با جدیت در حال اقدام است.

وی تصریح کرد: بحث دوربین های نظارتی شهر نیز با همکاری مرکز مانیتورینگ کاری ارزشمند بود و به بهره برداری رسیده است و بسیاری از پروژه های دیگر که امیدواریم این پروژه ها برگ سبزی باشد برای همشهریانی که ما را حمایت می کنند و نشان داده اند به شهرداری و شهر خود علاقمند هستند و زحمات خدمتگذاران خود را ارج می نهند.

معاون فنی عمرانی شهرداری رفسنجان نیز در خصوص این پروژه اظهار داشت: پروژه پل گیودری ظرف مدت ۶۰ روز با کمترین زمان ممکن و با بیشترین سرعت توسط معاونت فنی عمرانی شهرداری رفسنجان احداث شده است.

محمدعارف پوراسدالهی بیان کرد: عرشه پل به مساحت ۷۵۰ مترمربع با ارتفاع ۳ متر دارای پنج دهنه شش متری است و هزینه احداث پل گیودری حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

به گفته وی پل گیودری که ارتباط شهرک امام خمینی را با خیابان نواب صفوی برقرار می کند جهت سهولت دسترسی ساکنان شهرک به مرکز شهر احداث شده است.

کد خبر 4538765

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر شهرداری رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود

به نقل از شهرداری قم،محمدحسین علی‌اکبری،مدیر منطقه یک شهرداری قم اظهار کرد: هزار و ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی بودجه منطقه یک شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ است که ۶۵۰ میلیارد تومان به اقدامات عمرانی اختصاص پیدا کرده و از این مقدار ۳۶۰ میلیارد تومان مربوط به تملک اراضی است. 

وی با اشاره به وجود پروژه‌های متعدد تملکی در این منطقه، افزود: در حیطه اقدامات اجرایی، تملک یکی از دشوارترین کار‌ها است، چراکه کسب رضایت شهروندان و رعایت قانون در آن بسیار اهمیت دارد.

 مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه سه ایستگاه مترو در فاز دو خط A متروی قم برای این منطقه تعریف‌شده است، خاطرنشان کرد: ابتدای میدان پلیس، نزدیکی بیمارستان نکویی و ابتدای کوی درخت پیر مکان‌هایی است که برای ایستگاه مترو تعریف‌شده است. 

علی‌اکبری با تأکید بر اینکه تملک معبر ۱۶ متری پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) برای سال ۱۴۰۳ تعریف‌شده است، اضافه کرد: ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) حدود ۶ یا ۷ پلاک از سنوات قبل تملک باقی‌مانده که در دستور کار امسال است.

 وی با اشاره به پیش‌بینی تملک در بلوار نوبهار و محتشم کاشانی، اذعان کرد: تملک باغ اشراقی از دیگر مسائلی است که باید پیگیری شود، همچنین یک پارکینگ در خیابان شهید فاطمی بین کوچه ۲۱ و ۲۳ پیش‌بینی‌شده است که برای تملک آن اقدام خواهیم کرد. 

مدیر منطقه یک شهرداری قم در خصوص بحث عملکرد این منطقه در تملک در سال ۱۴۰۲، گفت: حدود ۷۶۰ میلیارد تومان کل بودجه منطقه برای سال ۱۴۰۲ بود که ۴۰۰ میلیارد بودجه عمرانی بود و قسمت اعظم آن یعنی ۲۶۰ میلیارد به تملکات اختصاص داشت.

 علی‌اکبری افزود: سرآمد این موضوع آزادسازی خیابان شهدای دروازه ری بود که ۳۴ پلاک در این پروژه تملک و آزادسازی شد و اواخر سال به‌موازات تسریع کار عملیات عمرانی و جدول‌گذاری آغاز شد.

 وی با اشاره به تلاش شهرداری برای تسریع پروژه ساماندهی محله دروازه ری یادآور شد: برای سال جدید تلاش ما تملک باقی پلاک‌ها است تا حلاوت کار با بهره‌برداری برای مردم حفظ شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)