Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار کرمانشاه گفت: خدمات ارائه شده عمرانی، جاده ای، برق رسانی، گازرسانی، آب شرب، آموزش و بهداشت و درمانی به روستاییان و عشایر و مناطق محروم این شهرستان با قبل از انقلاب از نظر پیشرفت و توسعه قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز یکشنبه در جلسه شورای اداری کرمانشاه که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: از 793 روستای این شهرستان 393 روستا گازرسانی و گازرسانی به 95 روستا هم در دست اقدام است که قبل از انقلاب این مقوله وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به آماده سازی طرح هادی بیش از 530 روستای، نرخ باسواد 94 درصدی، 21 هزار خانوار زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاوزران روستاییان و عشایر، توسعه 2 برابر محیط آموزش و پرورش، تجهیزات و دستگاه کشاورزی به عنوان دستاوردها بزرگ انقلاب در این شهرستان اشاره کرد
او همچنین گفت: شهرستان کرمانشاه در حوزه توسعه بخش های مختلف به ویژه دام و طیور و مراکز تحقیقاتی محصولات کشاورزی، از مهم ترین مراکز کشور است و چند آزمایشگاه و مرکز پژوهشی مطرح کشور در این شهرستان قرار دارد و توانسته آیم دانش بومی کشاورزی در این خطب پیاده سازی بکنیم.
رنجبر در قسمت دیگری از بیان دستاوردهای انقلاب در شهرستان کرمانشاه اقدام های مهم خدمات درمانی و بهداشتی اشاره کرد که در پنج سال اخیر فقط بالغ بر 700 میلیارد تومان تجهیزات و لوازم پزشکی در این شهرستان هزینه شده و بالغ بر هزار میلیارد تومان نیز فقط فرانشیز دفترچه رایگان سلامت هزینه شده است.
وی همچنین در حوزه خدمات درمانی شهرستان در سال جاری اضافه کرد: بیمارستان 540 تختخوابی، با 95 درصد پیشرفت فیزیکی، بیمارستان 50 تختخوابی سوختگی، بیمارستان 120 تختخوابی مرکز جامع .سرطان، احداث اورژانس بیمارستان طالقانی، امام رضا (ع) احداث سه کلنینک در شهر هلشی و ماهیدشت و کرمانشاه تجهیز آنها این شهرستان در دست اقدام است.
فرماندار کرمانشاه همچنین با بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه عمران و مسکن گفت: احداث مسکن مهر و بازسازی بیش از 2 واحد بازسازی بافت فرسوده و احداث مسکن برای نیازمندان از جمله این دستاوردها است.
رنجبر در بخش دیگری از سخنان خود به اشتغال سازی 900 نفر از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایر در سال جاری اشاره کرد و گفت: تاکنون برای 145 طرح 70 میلیارد تومان پرداخت شده است.
توسعه چهار هزار هکتاری باغات مدرن، 10هکتاری گلخانه و سیستم های مدرن آبیاری در شهرستان در کنار برق رسانی به همه روستاها و جاده کشی به مناطق محروم استان را از دیگر اقدام های بزرگ انقلاب اسلامی در شهرستان کرمانشاه بود که رنجبر به آنها اشاره کرد.
او با بیان اینکه شهرستان کرمانشاه بیش از 53 جمعیت استان را در خود جا داده است خواستار توجه ویژه مجموعه استانداری برای حل مشکلات اجتماعی آن شد.
3209/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي چهل سالگي انقلاب دستاوردها فرماندار كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است